  • Data: 2009-10-14 11:27:09
    Temat: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tutaj
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/e5ac74740c26c61e/f8727895c11bce21?lnk
    =gst&q=brak#f8727895c11bce21
    pisałem o tym, że Eurobank nie naliczył mi odsetek za wrzesień na
    RORze.

    Dziś pociągnę ten wątek dalej ponieważ sytuacja robi się coraz
    ciekawsza.

    Złożyłem reklamacje pocztą wewnętrzną (z systemu transakcyjnego),
    niedługo dostałem tą samą drogą odpowiedź, że reklamacja została
    przekazana dalej i że mam czekać.

    Dziś dzwoniła do mnie pani z infolinii i poinformowała mnie, że
    kapitalizacja środków na koncie oszczędnościowym następuje codziennie.
    Odpowiedziałem jej, że reklamacja dotyczyła braku _comiesięcznej_
    kapitalizacji na RORze.
    Trochę zbiło ją to z tropu ale kontynuowała swoje porady. Poprosiła
    mnie, żebym zrobił screenshota ekranu i pocztą wewnętrzną - z systemu
    transakcyjnego (sic!) przesłał do banku.
    Odpowiedziałem, że w systemie nie ma możliwości dołączania
    załączników. Pani odpowiedziała, że taka funkcja "powinna być" i żebym
    dobrze poszukał. Dla grupowiczów nie zaznajomionych z interfejsem
    Eurobanku: opcji nie ma i nigdy nie było.
    Na sam koniec dodała, że gdyby jednak takiej opcji (dołączania
    załączników) nie było, to żebym zrobił screenshota, wydrukował go i
    zaniósł do placówki EB :)

    Na razie do placówki EB jest mi nie po drodze, więc zgłosiłem
    reklamację pocztą wewnętrzną jeszcze raz.
    Jestem bardzo ciekawy kolejnego telefonu z Eurobanku.