  • 1. Data: 2010-01-28 13:08:25
    Temat: Eurobank - wyciągi mailem
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Po 3-krotnym powtarzaniu reklamacji Eurobank przysłał mi wreszcie wyciąg
    za lipiec ub.r. (wciąż brakuje sierpniowego, listopadowego i grudniowego
    - wszystko w tej samej reklamacji).
    Najciekawszy jest jednak sam wyciąg, który liczy, bagatela, ponad 400
    stron! Żałuję, że nie miałem papierowych.

  • 2. Data: 2010-01-28 13:18:30
    Temat: Re: Eurobank - wyciągi mailem
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 14:08:25 +0100, XYZ napisał(a):

> [...]
    > Najciekawszy jest jednak sam wyciąg, który liczy, bagatela, ponad 400
    > stron! Żałuję, że nie miałem papierowych.

    15 rachunków oszczędnościowych i codzienne przelewanie odsetek na ror? :)
    I tak się ciesz, do niedawna byś dostał 16 pdfów :)
    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-01-28 15:17:40
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-28 14:18, Robert Kois wrote:

    > 15 rachunków oszczędnościowych i codzienne przelewanie odsetek na ror? :)
    > I tak się ciesz, do niedawna byś dostał 16 pdfów :)

    Nie, wtedy nie było jeszcze 15 rachunków tylko 5. To jest tylko wyciąg z
    samego ROR-u! Właśnie mi przypomniałeś, że brakuje wyciągów z 5 KO. A 16
    pdf-ów chyba wciąż wysyłają - nie wiem, bo u mnie do dwóch osób z
    rodziny + mnie wyciągi elektroniczne nie przychodzą systematycznie już
    od grudnia mimo serii reklamacji.

  • 4. Data: 2010-01-28 15:48:33
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 16:17:40 +0100, XYZ napisał(a):

> [...]
    > pdf-ów chyba wciąż wysyłają - nie wiem, bo u mnie do dwóch osób z
    > rodziny + mnie wyciągi elektroniczne nie przychodzą systematycznie już

    Sprawdź czy na pewno z samego roru, od listopada przysyłają w jednym pliku,
    wcześniej były oddzielne dla każdego rachunku.

    --
    Kojer