  • 21. Data: 2010-03-10 22:07:15
    Temat: Re: FM --> samowylogowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" 8...@a...kjonca

    > Przypominam, że ja tylko dyskutuję z tezą: "łaczenie się przez publiczny
    > nieszyfrowany hotspot jest *bardzo niebezpieczne* w porównaniu do innych
    > metod łączenia się do banku."

    IMO takie łączenie nie jest niebezpieczne a co najwyżej bywa :) zawodne. :)
    (czytaj --> irytujące) Zwłaszcza wtedy jest nieciekawie, gdy na tak rwącym
    się łączu pracuje VoIP... Ale pracownik Citi sam sobie jest winny -- gdy
    zadzwoniłem do niego pierwszy raz, łączność była całkiem znośna. A że on
    wówczas był zajęty jedzeniem kanapki... ;) (powiedział, że na tę chwilę
    nie jest możliwe dodanie odbiorcy)

    Aby było głupiej -- mam w Plusie kwadrans wliczony w abonament i tego
    kwadransa nie wykorzystuję -- przepadają mi minutki daremne... :) Ale
    tego dnia był 01 marzec, bo luty miał tylko 28 dni i uznałem, że nie
    warto tracić minut na początku miesiąca... :)

    Cóż niebezpiecznego w takim dostępie? :) Trzeba nieźle gimnastykować
    się, aby wykraść dane tajnopoufne, które i tak nie zezwolą na zrabowanie
    szmalu! :) O ileż łatwiej ukraś wycieraczkę czy lusterko z samochodu
    zaparkowanego pod chmurką. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-03-12 14:12:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hn8a3r$73v$...@i...gazeta.pl

    > nie jest punktowa, dysponowałem w czasie liczenia papierową mapą itd...

    Oczywiście nie tylko mapą. :) Miałem w rękach swych przyrząd mierniczy niebywałej
    dokładności. Zapłaciłem zań 50 złotych w połowie lat dziewięćdziesiątych ubiegłego
    stulecia. Dziś takie przyrządy (ale bez futerałów) można kupić za kilka złotych
    -- wówczas były piekielnie drogie. Kupno półmetrowej linijki kosztującej 50
    złotych nadwątliło moje dobre stosunki ze światem, który uznawał mnie wówczas
    za rozrzutnego do bolącej przesady!! Linijka, o której tu piszę, była na tyle
    dokładna, że nie wykazywała na 17 cm żadnej odchyłki od profesjonalnej suwmiarki. :)
    Innymi słowy -- na długości 1 metra raczej nie zanotowałbym błędu nawet 1 mm :)
    względem suwmiarki, którą można od biedy uznać za wzorzec długości. :)

    Mapa była powojskowa, ;) kupiona w zwykłym sklepie. :)

    Pisaki miały plamkę ;) wielkości ponoć 0.3 mm -- dla mnie taka kobyla
    szerokość kreski, to masakra!!!

    Nie miałem natomiast stołu (w kuchni miałem malutki stolik i tam mapowałem)
    i wolnej prawej ręki (a jestem praworęczny) służącej do zapisywania. Ręka
    ta albowiem była unieruchomiona gipsem -- miałem złamany palec. Nie wiem,
    który był wówczas złamany, bo w tamtym czasie złamałem II palec w dwa albo
    w trzy miesiące po V palcu tej ręki... W trzy i pół roku później zerwałem
    ścięgno prostownika w III palcu tej ręki. :) A dwa lata przed złamaniami
    uszkodzeniu uległ V palec lewej ręki -- nie był reperowany z uwagi na
    nikłe skutki uszkodzenia. :) (w ostatnim stawie jest grubszy niż być
    powinien, lekko skrzywiony i nieco ;) zaczerwieniony)

    Po masakrycznych przeżyciach utraciłem swoją szybkość :) pisania, ale
    w zamyśle moich prześladowców miałem utracić zdolność innego pisania. :)
    Byłem (przed dwudziestu laty? -- chyba tak) dobry/mocny ,,w pisaniu'',
    czyli w ,,pisaniu algorytmów'', ,,pisaniu programów komputerowych''. :)
    Umiłowani ;) życzyli mi utracenia tej umiejętności, lecz że byli pijakami
    (tylko sprzedawali pyfko? -- może i tak, ale mentalność i świadomość ta
    sama co pijaków) więc nie pojmowali tego, co im mówiono słowami ,,jest
    mocny w pisaniu'' lub ,,dobrze pisze'', gdy pytali moich znajomych, co
    ja robię z ,,komputerem'' czy ,,na komputerze''...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'