eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFORTIS zegna sie z klientami szybko i bez boluFORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
  • Data: 2009-06-09 08:46:49
    Temat: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ja, o 10:22
    "po zapoznaniu się z nowym cennikiem, oraz w związku z planownym
    ograniczeniem funkcjonalności e-pakietu chciałbym zakończyć współpracę z
    Fortis Bankiem i wypowiedzieć umowę zawartą między Bankiem a mną. /.../"
    Pytałem jesczze, czy można zamknąć rk w Dominecie.

    Bank odpowiada już po 14 minutach, 10:36
    "/.../ dyspozycję zamknięcia rachunku należy złożyć na stosownym wniosku w
    dowolnym Oddziale Fortis Banku z zachowaniem miesięcznego terminu
    wypowiedzenia. Na rachunku powinny pozostać środki niezbędne na pokrycie
    opłat związanych z prowadzeniem konta oraz rozliczenie ewentualnych
    transakcji kartowych."


    Mam wrażenie, że takich pytań jak moje, i wniosków o zamknięcie rachunku
    jest więcej, i wklejają już gotowe szablony - kiedyś na odpowiedź czekało
    się dobę-dwie, teraz nawet nie kwadrans.
    Chyba to nie był szczęśliwy ruch Fortisa.
    Ja jestem rozgoryczony.


    K>N>S>


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1