eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFORTIS zegna sie z klientami szybko i bez boluRe: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
  • Data: 2009-06-09 12:17:09
    Temat: Re: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Agent Końrad(o) nadaje:

    > Ja jestem rozgoryczony.

    To znaczy że wolałbyś:
    Klient - "Zdecydowanie i kategorycznie chciałbym natychmiast zakończyć"
    Bank - "Może jednak pan to jeszcze przemyśli?"
    Klient - "Najmocniej przepraszam, błagam o nie branie mnie poważnie"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1