  • 11. Data: 2010-03-25 19:55:57
    Temat: Re: FUTRA.
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > Albo jeszcze lepiej: do rozdzielenia po otwarciu punkty od 6 do 1, ale tylko
    > jedna szóstka, jedna czwórka, itd. Przy takim samym typie więcej punktów
    > otrzymuje typujący wcześniej.
    >
    > kc

    Loser i kc... opracujcie zasady nowej punktacji i regulamin. Pod moimi
    wynikami mozecie codziennie lub raz w tygodniu zamieszczac wyniki wg Swoich
    zasad i sprawa bedzie rozwiazana..:)

    pozdr..ASz..

  • 12. Data: 2010-03-25 19:59:22
    Temat: Re: FUTRA.-propozycje zmian naliczania punktacji
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    KC -dzieki za "drazenie tematu" i rozwijanie koncepcji

    Technologicznie mozna to rozwiazac na kilka sposobow, ale generalnie moje
    uwagi to:

    1/ wyzsza punktacja dla wczesniej typujacych I TRAFIAJACYCH !!! ,

    Dla mnie oczywiste jest to , ze ktos kto potrafi o godz 1700-1800 przewidziec
    ciag zdarzen w tym koncowke US, Azje i ewnetualne inne zdarzenia i TRAFIC
    zasluguja na spore dodatkowe punkty w stosunku do osoby, ktora typuje (lub
    zmienia typ) majac w/w dane juz gotowe (+znajac typowanie innych)

    TO JEST NAJWAZNIEJSZY POSTULAT, KTORY PROPONOWALEM ROZPOCZAC OD NOWEJ SERII

    2/ przyznawanie punktow powiedzmy 3 najlepszym (z uwzglednieniem rowniez pktu
    1) jesli nie byloby trafien, ale 3,2,1 pktow -max 3 osoby

    3/ Lekkiej tolerancji technicznej dla osob wysylajacych w roznych warunkach I
    TRAFIAJACYCH , ktorych typy notowany by byly z max 5 min opoznieniem (cyt
    wyzej uwage portalu" Uwaga! Po wysłaniu posty mogą się ukazywać z opóźnieniem
    do 5 minut") tj odejmowaniu po 1 pnkcie za kazda rozpoczeta minute opoznienia

    Czyli w moim przypadku -post,ktory dotarl 8:00;48 za 6 pkt (a wysylany
    wielokrotnie od ok 0740) mialby wartosc 5 pkt

    Punkt 4 - trudniejszy nieco w realizacji tj niewattpliwie latwiej jest trafic
    i zalapac punkty w sytuacji marazmu tj gdy odchylenia kursu zamkniecia od
    otwarcia sa minimalne

    Extra premiowac typy odwazne (I TRAFIAJACE) jesli odchylenie byloby wieksze
    powiedzmy o 15-20 pkt

    Niestety chyba wiem jak sie zakonczy dyskusja n/t propozycji, ale nie moglem
    zostawic Twojego dalszego drazenia bez odpowiedzi

    Pozdrowko

    Loser

    +

  • 13. Data: 2010-03-25 20:07:29
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Loser <l...@g...pl> napisał(a):

    > Ciao
    >
    > KC -dzieki za "drazenie tematu" i rozwijanie koncepcji

    Widzisz? ASz uważa, że obydwaj jesteśmy looserami :). Myślę, że mój drugi
    pomysł jest bardzo dobry, ale jak wtedy będziemy porównywać wyniki z
    wynikami serii historycznych?

    kc

  • 14. Data: 2010-03-25 21:04:49
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Widzisz? ASz uważa, że obydwaj jesteśmy looserami :). Myślę, że mój drugi
    > pomysł jest bardzo dobry, ale jak wtedy będziemy porównywać wyniki z
    > wynikami serii historycznych?

    Dajcie spokój. Niepotrzebnie chcecie skomplikować konkurs.
    To tylko zabawa.

    Arch

  • 15. Data: 2010-03-25 21:11:35
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Archangell <r...@o...pl> napisał(a):

    > To tylko zabawa.
    >
    > Arch

    Oczywiście, ja odpuszczam. To wszystko z powodu dzisiejszego niepowodzenia:(.
    2444. Miałeś chamie...

    pozdrawiam
    kc