  • 1. Data: 2009-04-22 20:53:47
    Temat: FUTRA (dłuższy czas, może dzień, może tydzień, może miesiąc)
    Od: macieks <m...@g...com>

    Koleżanki i Kolegi :)

    Chciałbym poznać Wasze opinie na temat maxa obecnego ruchu. Gdzie mogą
    dojść rynki na max, zanim wyskoczą z obecnych kanałów i dlaczego?

    Mi z fibo (cała bessa, przyjmując dołek w marcu) wychodzi, że 23.6 %
    zniesienia WIG20 to ok 1900 (+/- 20), SP500 880, DJ 8300. To może być
    koniec ruchu.
    Plus u nas linia X 2007 przez IX 2008 do dzisiaj, niezłe ograniczenie
    górne kanału.
    Plus dwa szczyty ok 1920, XI 2008 i I 2009.

    Jak to widzicie, czy mogłoby wyskoczyć dalej?

    I olać dzisiejsze(22.04.09) zakończenie w USA nawet jakby miało spadać
    przez 30 najbliższych sesji.
    Pokażcie ludkowie że patrzycie 10% w górę i w dół, stoplossy
    załatwiają sprawę :)

    Coś tam sobie robiłem, na raty to pisałem, a tu widzę że USA
    poleciałooooo, to dobrze, wypowiedzą się ludzie odważni, nawet jak max
    był i nie wróci więcej :)

  • 2. Data: 2009-04-22 21:04:19
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    Koleżanki i Kolegi :)

    Coś tam sobie robiłem, na raty to pisałem, a tu widzę że USA
    poleciałooooo, to dobrze, wypowiedzą się ludzie odważni, nawet jak max
    był i nie wróci więcej :)

    Wiele chyba zależy od wyników za I kwartał, które u nas zaczynają się w
    przyszłym tygodniu pojawiać, np. TP SA podaje we wtorek swoje.
    By the way, co sądzicie o sytuacji na Tepsie? W ostatnich dniach nie
    schodziło poniżej 18,65 a tu nagle dziś poszło do 18,50...

  • 3. Data: 2009-04-22 21:24:28
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > By the way, co sądzicie o sytuacji na Tepsie? W ostatnich dniach nie
    > schodziło poniżej 18,65 a tu nagle dziś poszło do 18,50...

    Może o to chodzi:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,65251
    61,_GP___Telekomunikacja_Polska_przestala_podlaczac_
    klientom.html

  • 4. Data: 2009-04-22 22:06:05
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Może o to chodzi:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,65251
    61,_GP___Telekomunikacja_Polska_przestala_podlaczac_

    Chyba nie, to już zdążyli zdementować w trakcie sesji.

  • 5. Data: 2009-04-22 23:11:00
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

[...]

    [...]

    Maciejko :)
    napisz po polsku a nie po polskawemu, może wtedy będzie warto odpowiadać ...
    bo, jak dotąd, można to traktować wyłącznie jako prowokację :(
    Barbara

  • 6. Data: 2009-04-23 07:39:29
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 23 Kwi, 01:11, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:
> [...]
    > napisz po polsku a nie po polskawemu, może wtedy będzie warto odpowiadać ...
    > bo, jak dotąd, można to traktować wyłącznie jako prowokację :(

    Tu nie kącik poetycki. Ze mnie dupa nie humanista.
    Jeżeli moje skróty myślowe są nie zrozumiałe, graficzna prezentacja
    mojej wypowiedzi http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/29D91Ie14Rq/20

    'bo, jak dotąd, można to traktować wyłącznie jako prowokację :( '
    z grzeczności bez komentarza

    'może wtedy będzie warto odpowiadać .'
    może dostąpię tego zaszczytu

  • 7. Data: 2009-04-23 16:55:42
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > By the way, co sądzicie o sytuacji na Tepsie? W ostatnich dniach nie
    > schodziło poniżej 18,65 a tu nagle dziś poszło do 18,50...

    Tepsa to słaby wskaźnik, bo ma pancerny kurs bym powiedział.
    Ciekawe z czego to wynika.
    Może ktoś wie?

  • 8. Data: 2009-04-23 17:28:44
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >
    > Coś tam sobie robiłem, na raty to pisałem, a tu widzę że USA
    > poleciałooooo, to dobrze, wypowiedzą się ludzie odważni, nawet jak max
    Czyżby jakiś krach się szykował? Powyższy tekst??? Rekomendacje maklerów i
    tajemniczy poziom z nikąd 1702??? Zapowiedź bardzo dobrych wyników KGHM???

  • 9. Data: 2009-04-23 17:31:45
    Od: k...@o...pl

    > Czyżby jakiś krach się szykował? Powyższy tekst??? Rekomendacje maklerów i
    > tajemniczy poziom z nikąd 1702??? Zapowiedź bardzo dobrych wyników KGHM???

    Zapomniałem o spadku złotego.

  • 10. Data: 2009-04-23 19:30:44
    Od: Sheen <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl>

    Taka wiedza jest wiele warta, ale u mnie masz to za friko :) bo wiem, że
    i tak nie skorzystasz.

    Poziom 2020 osiągniemy w pierwszej połowie maja. Później nastąpi
    korekta, a w czerwcu osiągniemy co najmniej 2200.