  • 1. Data: 2008-08-06 15:33:11
    Temat: Polbank a konto 8% w Lukasie - ciekawostka :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dostałem dziś telefon z Polbanku (nr zastrzeżony).
    "Wiemy, że ma pan konto oszczędniościowe w Lukasie, informujemy że dziś kończy
    się promocja 8% i zapraszamy do przelania środków na pańskie konto oszcz. w
    Polbanku".

    W sumie to tak, hmmm, nieładnie zaglądać w historię zleceń klienta...

  • 2. Data: 2008-08-06 20:04:07
    Temat: Re: Polbank a konto 8% w Lukasie - ciekawostka :)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    mogles im odp., ze oprocz oprocentowania interesuje cie rowniez dobry dostep
    przez internet, a tego w polbanku brakuje...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-07 13:14:50

    Wed, 6 Aug 2008 22:04:07 +0200, w <g7d03n$u18$1@opal.icpnet.pl>, "RobertS"
    <b...@p...pl> napisał(-a):

    > mogles im odp., ze oprocz oprocentowania interesuje cie rowniez dobry dostep
    > przez internet, a tego w polbanku brakuje...

    Miałem ochotę na inną rozmowę, ale akurat byłem przy kasie w hiperm.