eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Fortis] Wyplata z bankomatu INGu, ktorej nie bylo[Fortis] Wyplata z bankomatu INGu, ktorej nie bylo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Fortis] Wyplata z bankomatu INGu, ktorej nie bylo
    Date: Sat, 5 Feb 2005 21:51:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <cu3da7$o5j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pt108.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1107638407 24755 217.99.3.108 (5 Feb 2005 21:20:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Feb 2005 21:20:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336085
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Zazwyczaj jest tak: wkladamy karte, wpisujemy PIN i kwote, bankomat mysli,
    mysli, mysli... pisze na ekranie, ze transakcja nie moze byc zrealizowana,
    po czym wypluwa karte i nie wydaje kasy ani zadnego kwitu, a po kilku dniach
    transakcja jest zaksiegowana na koncie. Wtedy jasna sprawa, trzeba
    reklamowac i zazwyczaj po ok 7 - 10 dniach pieniadze wracaja na konto. Kazdy
    posiadacz rachunku z karta na pewno nie raz to przechodzil.

    Mnie sie wydarzyla troche inna historia.

    Katra VE Fortisa. Wkladam do bankomatu INGu, wpisuje PIN, podaje kwote.
    Laczenie. Slysze mily szmer tak jakby bankonoty byly wlasnie pobierane z
    kasetki, szmer ten przedluza sie (mysle: oho wyplaci mi cala kwote w
    dziesieciozlotowkach), przedluza, przedluza... po czym bankomat pisze, ze
    transakcja nie moze byc zrealizowana i drukuje kwitek na ktorym stoi:
    >>Wydano 0.00. Zapis ksiegowy bedzie skorygowany". Myslalem, ze skoczny sie
    na blokadzie, ktora po 7 dniach (tak jest w Fortisie) ekspiruje. Tym czasem
    juz nastepnego dnia rachunek zostal obciazony zadana kwota wyplaty, ktora
    nie doszla do skutku.

    Zadzwonilem do Fortisa, chcialem zlozyc reklamacje przez telefon, ale nie da
    sie. Chcialem, zeby mi przyslali druki do domu, to wypisze i odesle, ale tez
    sie nie da. Trzeba pojechac do oddzialu. Ilosc, lokalizacja, a takze godziny
    pracy oddzialow Fortisa w "domyslnym miescie" pozwalaja stwierdzic, w
    pierwszym przyblizeniu, ze Fortis oddzialow w Warszawie praktycznie nie ma
    (albo, ze ich lokalizacja i godziny pracy w pelni dostosowane sa do potrzeb
    osob bezrobotnych). Stad tez moje pytania: czy ktos mial juz podobne
    przygody ? czy przyczyna sytuacji byla jakas nagla awaria bankomatu (nie
    wierze, ze skonczyly sie pieniadze, bo to bankomat powienien wiedziec, nim w
    ogole zacznie sie laczyc) ? i wreszcie najwazniejsze pytanie: jaka jest
    szansa, ze pieniadze same wroca na konto, czyli, ze zgodnie z tym, co
    bankomat napisal na slipie zapis ksiegowy bedzie skorygowany, a jezeli tak
    to pojakim czasie.

    Serdecznie dziekuje za pomoc,
    Grzegorz, FortisVEcardholder i INGATMmachineuser

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1