    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Fortis podrożał?
    Date: Sat, 18 Mar 2006 16:26:21 +0100

    Planowałem przeniesc konto do Fortis a po obejrzeniu pełnej TOiP dla
    pl@net zdębiałem:
    przelewy płatne, polecenie zapłaty płatne, zlecenie stałe płatne,
    prowadzenie rachunku 10 zł karty po 1 zł. NIe widze opłat za używanie
    karty płatniczej w obcych bankomatach więc to chyba nadal darmowe.

    Żle patrzę czy podrożał? Zaznaczam, że chodzi o o warunki stałe, a nie
    jakieś promocje, które się wkrótce skończą.

    Obecnie mam złoty sezam w bph ale za 2 karty i rachunek płacę 30 zł i to
    za drogo, a ponadto BPH mnie wkurza różnymi wpadkami (np niedawno
    obciążyli mnie za wydanie wznowionej karty kredytowej - z której
    zrezygnowałem pisemnie 4 miesiące przed rocznicą).
    Szukam czegoś z podobnymi warunkami (bankowość elektroniczna) ale do 15
    zł (z opłatami za karty):
    darmowe przelewy (także polecenia zapłaty i zlecenia stałe), limit
    kredytowy ok 2-3 tys, 2 karty płatnicze, których mogłbym bezprowizyjnie
    użytkowac przynajmniej w bankomatach PKO PeKaO, czy BPH (takie mam w
    moim mieście).
    Chodzi oczywiście o 15 zł/miesięcznie ale wszystkich opłat, czyli bez
    corocznych opłat za kartę i innych corocznych.
    Mam konto w mBank więc mogłby to być mariaż 2-ch kont.
    Co polecacie?

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."