  • 11. Data: 2005-11-09 09:29:03
    Temat: Re: Fortis - regulamin kart płatniczych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> wrote:
    > Oj, Michał, Michał :) Pokaż, gdzie _ta_ tabela się znajduje :)

    nigdzie :) Ale to wszedzie tak masz. (prawie wszedzie -gdzie indziej ci
    powiedza, ze doliczaja 1-3%)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 12. Data: 2005-11-09 12:30:26
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.

    To prawda, ale skoro się powołują na jakąś tam Tabelę, to taka Tabela powinna
    być dostępna

  • 13. Data: 2005-11-09 16:52:35
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dkr51b$fji$1@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2005-11-08 22:20, osobnik podający się za rsa127, śmiał stwierdzić,
    > iż:
    >
    > To gdzie to jest podane?:)

    A musi? Moim zdaniem nie.

    > A taka tabela jest dostępna gdzieś?

    Czy całą tabelę dostaniesz to nie wiem. Ale przez telefon i przez
    funkcjonalność poczty w ich systemie Planet odpowiadają jaki jest (był) kurs
    danej waluty w danym dniu.

    > Genialne. Chciałem sobie założyć e-pakiet. Zdaje się, że odpuszczę, zbyt
    > dużo tajemnic. Z nudów napiszę do ZBP :)

    > Czyli bezprowizyjne bankomaty za granicą, to w pewien sposób lipa?

    W pewien sposób tak. Opłaca się tylko do równowartości ok. 150-200 PLN. Poza
    tym płatności bezgotówkowe są w ten sposób super nieatrakcyjne.

  • 14. Data: 2005-11-09 20:05:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-09 17:52, osobnik podający się za rsa127, śmiał stwierdzić, iż:

    > A musi? Moim zdaniem nie.

    Jeśli się na nią powołują, to IMHO musi (a na pewno powinna).

    > Czy całą tabelę dostaniesz to nie wiem. Ale przez telefon i przez
    > funkcjonalność poczty w ich systemie Planet odpowiadają jaki jest (był) kurs
    > danej waluty w danym dniu.

    To już coś, chociaż kursy są słabe.

    Drogo :)

    > W pewien sposób tak. Opłaca się tylko do równowartości ok. 150-200 PLN. Poza
    > tym płatności bezgotówkowe są w ten sposób super nieatrakcyjne.

    Ostatecznie zostaję przy BPH i VW.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-11-09 22:16:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <

    > Jeśli się na nią powołują, to IMHO musi (a na pewno powinna).

    Identycznie mowi regulamin KK i dodaje że stronka z kursami jest w
    sieci
    Skladajac pare dni temu w banku papiery na tą kartę upomniałem się o
    link
    stronka moze być tylko dojscia do niej nie muszą podawać :-)
    - tak wlasnie mi tlumaczyli i podali końcówkę adresu /visarates/

    Regulamin KK mowi ze strona jest na www wiec poczekajcie grzecznie
    a zaraz beda musieli ją podać
    *** blad ***