  • 1. Data: 2004-03-16 20:40:12
    Temat: Fundacja? Fundusz? Bank?
    Od: m...@o...pl

    Witam wszystkich uczestnikow niniejszego forum. Mam pewien problem, ktory mam
    nadzieje pomozecie mi rozwiazac. Otoz, od ponad 13 lat mieszkam we Francji.
    Przed rokiem w kraju umarla moja siostra, pozostawiajac po sobie pelnoletniego
    syna. Chcialbym jakos pomoc finansowo rodzinie mojego siostrzenca i wasygnowac
    dla niego pewna wieksza sume pieniedzy. Jednoczesnie chce sie zabezpieczyc,
    zeby tych pieniedzy nie "przechulal". Chcialbym przekazac te srodki do
    jakiegos funduszu, fundacji, czy tez banku, ktory wyplacalby siostrzencowi
    taka stala miesieczna rente (o ile sobie tego zazyczy), a reszta pieniedzy
    bylaby skutecznie pomnazana. Czy cos takiego funkcjonuje na polskim rynku? Z
    gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi?

    Lepik