  • Data: 2004-06-28 17:07:46
    Temat: GPW
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał:
    > No i wlasnie dlatego, ze nie jest firma prywatna ma w nosie swoich klientow
    > :) Arogancja urzednikow tam pracujacych jest porazajaca :) Ja nie chcac sie
    > kopac z koniem zaczalem inwestowac tam, gdzie jestm o niebo lepiej
    > traktowany i gdzie koszta transakcyjne sa o niebo nizsze. Dlatego moze
    > faktycznie lepiej aby gPW zostala w rekach SP, wtedy wszyscy klienci
    > (inwestorzy) powoli odejda i urzednicy beda mieli wreszcie swiety spokoj :)

    Ehhh, to już nie jest śmieszne. Mimo że urzędników powinno ubywać, to ich liczba
    cały czas rośnie ;-/// Niech już SP sprzeda w cholerę ten cały majątek...

    > Zagranicznym wlascicielom, podobnie jak kazdemu innemu wlascicielowi
    > zalezalo bedzie, aby firma zarabiala i miala klientow. Najlepszym sposobem
    > na pozyskiwanie i przytrzymanie klientow jest poprawa jakosci i obnizenie
    > kosztow :)

    A po co ? Skoro znajdują się zawsze tacy idioci, co za WSZELKĄ CENĘ chcą
    zostawić to rękach SP, mimo że generuje wyłącznie straty. I to nie tylko po
    stronie SP, ale także ZUSu -> całego systemu emerytalnego.
    Ciekaw jestem czy KW otrzyma od MS pakiet akcji....

    > Szkoda, ze do tej pory nie zprywatyzowano GPW. Jeszcze pare lat zwloki i
    > nikt juz tego czegos nie kupi. Nie kupuje sie bowiem firmy, ktora stracila
    > wszystkich klientow :)

    No pewnie. Obecnie są już baaaaardzo duże możliwości inwestowania na zdrowych
    rynkach. I to nie tylko FX :) Obecnie można otwierać konta w bankach
    zagranicznych, a te zazwyczaj oferują usługi DM (i to nie tylko na jednym
    rynku). Np. DB, Nordea etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek