eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
  • Data: 2004-06-28 16:57:33
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jezeli są niedociągnięcia to zapyatj sie sam siebie czy pomogłes w jej
    rozwoju
    > czy pomgałes, służyłes radą czy byleś niechętny, bierny ?
    > kto jak nie TY jest od tego aby poprawiac funkcjonowanie giełdy

    Na grupie dyskusyjnej pl.biznes.wgpw byla na ten temat dyskusja :) Nawet sam
    Dyrektor Public Relation z nami rozmawial. I co ? I nic. Maja w nosie nasze
    apele, sugestie postulaty. Naprawde, prosze mi wierzyc, inwestorzy
    indywiduwalni tylko przeszkadzaja urzednikom GPW. Prosze zajrzec na archiwum
    grupy pl.biznes.wgpw, a sam sie przekonasz :)
    Stowarzyszenie Inwestorow Indywidualnych tez juz chyba widze ze nic nie w
    skora w obronie interesow. POlecam kontakt z szefami SII. Dostarcza garsc
    ciekawych informacji na temat przekretow, jakie w bialy dzien sa dokonywane
    na tym rynku. A nadzor wlascicielki to olewa!

    > Enron - to była prywatna firm
    > PeKaO - prywatny bank a zobacz jak tam jest marnotrawiony kapitał
    > zarząd pasie sie na pozyskanych od klientów depozytach

    Jesli traca swoje wlasne pieniadze, to ich prywatna sprawa. Widocznie stac
    ich na to. Ja tez czasami trace swoje poieniadze w kasynie :)
    Jesli zas traca czyjesc pieniadze, to sa sady od tego. ENRON musial splacic
    ze swego majatku zobowiazania wobec wlascicieli. Na szefow ENRONA nalozono
    niebotyczne kary finansowe. Skonfiskowano ich majatki. W Polsce jeszcze
    nikogo nie ukarano w taki sposob. I nie wierze, by cos takiego nastapilo.
    Jesli nie cos jest niczyje (czytaj panstwowe), to kto siie tym przejmie?
    Urzednik? Nie wierze hehe.

    > jak to nie
    > wiesz gdzie nie ma spółek zagranicznych na giełdach
    > w niektórych krajach azjatyckich
    > to jest dla nas wzór
    > a gdzire są ? - na giełdach z UE gdzie jest wdrazana Strategia Lizbonska

    W dobie globalizacji i latwosci przelewow kapitalu po calym swiecie pojecie
    "spolka zagraniczna" traci znaczenie. Japonczycy inwestuja glwonie na NUSE i
    NASDAQ, a amerykanie chetnie inwestyja w TOKIO w spolki wchodzace w sklad
    NIKKEI.

    > racja
    > to jest możliwe przy zmianie części kadr WGPW, wiesz kogo tam potrzeba -
    ludzi
    > którzy gotowi będą oddać życie za to aby giełda funkcjonowała jak w
    zegarku
    > i tak sie stanie

    O!! To juz jakis krok naprzod. Ale zareczam, ze nie zmiana kadr, ale zmiana
    wlasciciela bedzie najlepszym panaceum :)

    > a co robisz aby temu przeciwdziałaś ????????
    > gdzie Twój patriotytzm

    Moj patriotyzm juz dawno wygasl. Mialem dosc utarczek z ludzmi, ktorzy mnie
    olewali. Zaglosowalem wiec nogami - juz nie musza sie ze mna uzerac.
    Inwestuje teraz poza granicami Polski i chwale sobie jakosc obslugi :)

    > cenna rada
    > ale wzajemnie
    > nigdy dosc skromności
    > tu sie zgadzam
    > ale potrzeba tez woli walki
    > a ja ją mam

    Trzymam za slowo. Sugeruje zajac sie tematem "Przekret na kintraktach w dniu
    4 lutego". Temat medialny a i sporo osob cie poprze. Jesli sprawa bedzie
    miala pozytywny final to i ja osobiscie przyklasne :) To co? Jest szansa, ze
    ktos sie tym zajmie?

    Malin