  • 1. Data: 2006-06-30 20:25:29
    Temat: Gdzie i jaka KK ??
    Od: "MarkS" <s...@i...pl>

    Witam,

    Od jakiegoś czasu poszukuję niedrogiej w utrzymaniu i w miarę bezprowizyjnej
    w płatnościach za granicą KK. Najlepiej Mastercard, bo wszystko pozostałem
    mam Visa i chciałbym się zabezpieczyć przed ewentualnością, że na jakieś
    stacji benzynowej, gdzieś na zadupiu nie będę miał czym zapłacić.

    Prowadzę własną działalność gospodarczą. Przychody na poziomie 3400 pln,
    dochód 1800. I ciągle jakieś problemy. W jednym banku usłyszałem, że muszę
    mieć conajmniej 6 lat działalności (mam rok), w drugim że powinienem mieć
    conajmniej 5000 pln dochodu (jakbym był zatrudniony na umowę wystarczy 1200
    pln). O co tu chodzi??

    Może szanowni grupowicze mają jakieś propozycje co do banku który normalnie
    traktuje klientów z działalnością i pozwoli wyrobić KK na warunkach
    wspomnianych na początku?

    Pozdrawiam

    MarkS