  • 1. Data: 2006-06-30 18:42:10
    Temat: Opera 9 problemy cd (Pekao SA)
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Zgłaszano problemy nowej Opery z ING.
    Podobnie jest z Pekao24. Nie można wykonać żadnej
    transakcji, bo pojawia się ekran "połączenie zostało
    zerwane" - chociaż wcale zerwane nie jest - można
    cofnąć się do poprzedniej strony i używać dalej.

    Na sieci znalazłem taki hint:
    jacgodl:
    ====
    Nie przechodzić do następnej karty klikając przycisk "Zachowaj", tylko
    Enterem. Wtedy działa. Na następnej karcie, gdzie jest "Zatwierdź",
    można już myszą.
    Zauważyłem, że przycisków, które są źle obsługiwane, brak na liście
    "Links" (Ctrl-9).
    ====

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 2. Data: 2006-07-02 17:09:55
    Temat: Re: Opera 9 problemy cd (Pekao SA)
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    A to dziwne. W takim BZWBK, Multi i MBank wszystko na Operze 9.01 smiga (wiem z
    autopsji). Moze wiec to nie wina Opery tylko osob odpowiedzialnych za stronki w
    ww.
    bankach?

  • 3. Data: 2006-07-02 19:22:49
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    asp420 napisał(a):

> [...]
    > autopsji). Moze wiec to nie wina Opery tylko osob odpowiedzialnych za stronki w

    Dokładnie tak. To nie jest wina Opery

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-07-02 21:17:16
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Sun, 2 Jul 2006 21:22:49 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > Dokładnie tak. To nie jest wina Opery

    Nie pisałem, że to wina Opery.
    Może w wersji 9 Opera jest zbyt zgodna ze standardami
    i dlatego nie działa prawidłowo?
    Aha, wersja 9.01 to nie to samo co 9, więc może mieć
    poprawione jakieś niedoskonałości...

    Miroo

  • 5. Data: 2006-07-03 06:38:33
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Sun, 2 Jul 2006 23:17:16 +0200, name: Miroo:

    > Nie pisałem, że to wina Opery.

    W każdym razie Opera ma sporo błędów:
    http://www.gtalbot.org/BrowserBugsSection/Opera9Bugs
    /
    więc winy Opery nie będę wykluczał :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 6. Data: 2006-07-03 17:38:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Miroo napisał(a):

    > W każdym razie Opera ma sporo błędów:
    > http://www.gtalbot.org/BrowserBugsSection/Opera9Bugs
    /

    Dawno nieaktualne. Jest Opera 9 Final a nie Beta

    > więc winy Opery nie będę wykluczał :)

    Przemyśl to :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk