    From: "G." <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie konto ? doradzcie pliz
    Date: Sun, 22 Jun 2003 22:15:02 +0200

    Witam

    Domyslam sie ze podobne zapytania wychodza Wam juz bokiem ale gdyby ktos
    w wolnej chwili mogl mi cos doradzic bede niezmiernie wdzieczny :) A noz
    przyda sie tez innym..

    Formalnie jestem jeszcze studentem, ale to kwestia miesiecy. Problemem
    (o czym za chwile)
    jest prawdopodobnie moj niejasny stosunek do sluzby wojskowej.
    Od 6 lat mam konto w pkosa i dochodze do wniosku, ze najwyzszy czas to
    zmienic.
    Od 6 miesiecy mam prace (nieokreslony) stad wplywy 1,5 kzl z groszami.
    Od konta oczekiwalbym tak: znosnego % (a nie jak w sa), mozliwosci
    wziecia kredytu "w koncie" do kilku kzl (najlepiej z jakims terminem bez
    %), fajnie byloby miec VC (z tego co wyczytalem, to zarabiam
    "akurat"),jak najmniejszych oplat za prowadzenie, karty itd. dobrej
    obslugi klienta lub sam sie moge "obsluzyc" (internet itd.) mw tyle..:)
    Teraz problemy:
    myslalem "mbank" - i tu moj niejasny stosunek do sluzby wydaje sie
    rozwiewac nadzieje na kredyt w koncie i VC
    myslalem "Lucas" - wyglada fajnie ale ponoc kolejki i oplaty spore
    Pozatym, gdziekolwiek to konto otworze to do "spraw kredytowych"
    wymagaja stazu, regularnych wplat itd. Wyczytalem, ze mozna "przeniesc
    historie konta" (or sth like that)
    z dotychczasowego banku do nowego i jak sie domyslam to rozwiazuje
    problem. Sek w tym ze moja historia sprzed pol roku zbyt chlubna nie
    jest, potem bylo juz dobrze. To przenosic czy nie ? A jasli to jak sie
    do tego zabrac ?
    I czy likwidacja konta w dotychczasowym banku dostarcza jakichs
    niespodzianek ? A moze to zly pomysl ?

    Za wszelkie podpowiedzi tudziez rozwianie moich mrzonek z gory dziekuje
    :)

    pozdr.
    G.