  • Data: 2010-02-08 21:04:13
    Temat: Gdzie konto walutowe w EUR
    Od: "Marvin" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto walutowe w mbanku z kartą. Tak wiem, że to średni pomysł :)
    Trzymałem je głownie dlatego aby kartą móc płacić lub kasę wybrać bez opłat,
    ale po ostatniej wizycie w Hiszpanii okazało się, że w co trzeciej knajpie
    nie dało się nią zapłacić, a w sklepach oprócz karty zawsze musiałem
    pokazywać paszport. Męczące to jest.

    No i coraz bardziej doskwiera mi to, że to konto bez obsługi kasowej i
    przelewów. Potrzebuję coś normalnego.
    Wiem ze temat jest wałkowany często, ale sytuacja się zmienia. Ostatnio w
    WBK było konto darmowe z kartą darmową przy paru użyciach. Okazuje się ze
    już cwaniaczkują i trzeba coś tam płacić.
    Wystarczy mi: obsługa kasowa plus karta do płatności bezgotówkowych. Jakby
    były bankomaty za free byłoby super.

    Marvin