  • 1. Data: 2008-07-14 13:27:30
    Temat: Limit debetowy od reki
    Od: WW3 <w...@O...pl>

    Witam,

    W ktorym banku otrzymam limit debetowy od reki ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-14 13:42:17
    Temat: Re: Limit debetowy od reki
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W ktorym banku otrzymam limit debetowy od reki ?
    >
    > Pozdrawiam

    w tym, w ktorym masz konto i wplywa na nie wynagrodzenie

    ewentualnie w innym, w ktorym zalozysz konto i przyniesiesz historie
    rachunku (z wplywami na konto) z innego banku...
    zwykle na poczatek dają 3x wplywy netto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-14 13:53:07
    Od: WW3 <w...@O...pl>

    [ciach]

    Mozesz podac przyklad tego "innego". Aha i od reki znaczy od reki a nie
    po x dniach.

    Pozdr

  • 4. Data: 2008-07-14 14:17:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-14, WW3 <w...@O...pl> wrote:

    [...]

    > W ktorym banku otrzymam limit debetowy od reki ?

    Dla kont ROR to chyba w żadnym.
    Ja w mBanku otrzymałem "od ręki", tzn. po wysłaniu wniosku, chyba
    5 minut później dostałem maila od automatu, że środki są dostępne.
    I były. Ale to rachunek firmowy był.

    Z rachunków ROR, to inteligo daje "od ręki" (to znaczy decyzja jest od
    razu po wysłaniu formularza elektronicznie), ale tam konto już trzeba
    trochę czasu mieć inaczej automat odrzuci wniosek.

    Ja najszybciej załatwiłem w Multibanku. Wniosek był złożony 1-szego
    dnia, 2-giego odpowiedź pozytywna, a środki dostępne były 3-ciego
    dnia od północy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-07-14 14:19:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Mozesz podac przyklad tego "innego". Aha i od reki znaczy od reki a nie po
    > x dniach.
    >
    > Pozdr

    multi i mbank - razem z otwarciem konta (daja +20% tego co bylo we
    wczesniejszym banku), bzwbk tez tylko nie jestem pewien na 100% czy limit
    bedzie dostepny juz tego samego dnia (dawno ten temat przerabialem i nie
    pamietam)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-07-14 15:56:06
    Od: WW3 <w...@O...pl>

    [ciach]

    OK, poprawiam pytanie. W ktorym banku dostane, otwierajac ROR, od reki
    limit debetowy?

    Pozdr

  • 7. Data: 2008-07-14 16:35:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 14 Jul 2008 17:56:06 +0200, WW3 wrote:

    > [ciach]
    >
    > OK, poprawiam pytanie. W ktorym banku dostane, otwierajac ROR, od reki
    > limit debetowy?

    W żadnym.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-07-14 18:04:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > OK, poprawiam pytanie. W ktorym banku dostane, otwierajac ROR, od reki
    > limit debetowy?

    robilem ostatnio kombinacje w Multi i kobita zapytala mnie czy chce kredyt w
    KO, wystarczylo powiedziec TAK, podpisac umowe i srodki mialy byc
    dostepne...nie zdecydowalem sie, bo nie byl mi ww. potrzebny, ale gdybym
    mial postawic na bank, w ktorym taki kredyt zostanie przyznany od reki to
    postawilbym na ww.

    formalnosci zwiazane z kk, zalatwilem jednego dnia, tylko sama karta
    przyszla tydzien pozniej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-07-14 20:06:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-14, WW3 <w...@O...pl> wrote:

    [...]

    > OK, poprawiam pytanie. W ktorym banku dostane, otwierajac ROR, od reki
    > limit debetowy?

    A masz jakąkolwiek historię rachunku, którą mógłbyś w takim banku
    przedstawić? Czy mają Ci otworzyć linię na piękne oczy? Na piękne oczy,
    to jak na razie dają karty kredytowe lub pożyczki gotówkowe. Kredyty
    odnawialne mają dużo korzystniejsze oprocentowanie, więc bank tak
    chętnie już ich nie przyznają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-07-14 21:26:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > to jak na razie dają karty kredytowe lub pożyczki gotówkowe. Kredyty
    > odnawialne mają dużo korzystniejsze oprocentowanie, więc bank tak

    bez historii rachunku z innego banku nie ma takiej opcji, a w danym banku
    trzeba miec konto przez min. 3 m-ce i musi na nie wplywac wynagrodzenie, bez
    tego nie ma szansy na kredyt w KO, lepiej wziac kk w bzwbk (do 5kzl na
    oswiadczenie), przelac calosc na ror i korzystac z kasy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS