  • 11. Data: 2004-11-18 10:52:13
    Temat: Re: Gdzie najtansza wplata gotowkowa -> mBank
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Lelek wrote:

    > Mityczny łódzki wplatomat mBanku ;)
    >
    > Lelek

    A gdzie jeszcze są takie wpłatomaty? Trochę daleko mam do łodzi ;)

    --
    Tobi
    t...@p...onet.pl

    www.aukcje24.pl - najlepsze aukcje internetowe!

  • 12. Data: 2004-11-24 08:23:11
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 08:13:54 +0100, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> napisał:

    > W Kielcach stoi i starszy czarnym ekranem :D lubie biora go za bankomat
    > mBanku ;-))))) A ze mam widok na to cudo to mozna sie nieraz posmiac jak
    > i tak probuja wlozyc w o karte ;-) na co mBankowa pani musi szybko
    > interweniowac. A ma to cudo juz yc czynne do konca roku :-)

    Działa od wczoraj wplatomat. Po włożeniu karty wyskakuje komunikat do
    jakiego rachunku przypisana (jakbym znał numery na pamieć :-)) Prosi o
    włożenie banknotu i go wciąga, chwile mieli i wyskakuje na ekraniku
    podsumowania jaki nominał rozpoznał i ile w sumie jest i czy się
    akceptuje. Po akceptacji wychodzi takie samo zestawienie jak było na
    ekranie.

    Wpłata nie jest on-line w pełni :D Obok wpłatomatu jest terminal, wiec się
    zalogowałem. Nie było widać wpłaty. Po ok godzinie jak jeszcze raz się
    zalogowałem była wpłata. Opis:

    WPŁATA W BANKOMACIE MBANKU
    017/KIELCE GALAXY /000000191

    191 - nr wpłaty - tyle że 190 to testów było, bo byłem pierwszym klientem
    :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 13. Data: 2004-11-24 09:34:10
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Działa od wczoraj wplatomat.

    Ile czasu minęło od postawienia do uruchomienia wpłatomatu?

    Będziemy wiedzieli, kiedy będzie w Bydgoszczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 14. Data: 2004-11-24 11:20:25
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ile czasu minęło od postawienia do uruchomienia wpłatomatu?
    >
    > Będziemy wiedzieli, kiedy będzie w Bydgoszczy.

    Miesiac - półtora. Oprogramowywany był tydzień temu i przez ten tydzień stał
    Out of service - na czarno - czerwonym tle.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2004-11-24 12:47:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Miesiac - półtora. Oprogramowywany był tydzień temu i przez ten tydzień
    stał
    > Out of service - na czarno - czerwonym tle.

    Dzięki. Czyli trzeba czekać na czarny ekran ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 16. Data: 2004-11-24 17:30:53
    Od: "-=: RZUWIG :=-" <r...@i...WYWAL_TO.pl>

    > Bedzie dopiero na przelomie roku ;-)
    > Oby mowili prawde ;>>

    A ktoś wie czy/kiedy postanie w Poznaniu?
    Pytałem się kilka razy w mBanku, ale oni zbywają klienta standardowymi
    tekstami...

    RZUWIG

    Stary Poznań na fotografii:
    http://festung.posen.prv.pl/