  • 11. Data: 2006-10-06 19:14:08
    Temat: Re: Getin Bank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek." <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:eg5k1n$24l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czesc,
    >
    > ma ktos z was konto w tym banku?
    > Jakie wrazenia, jak dziala dostep przez www,
    > czy jest faktycznie on-line 24h czy tak jak w ING?

    Czy mozna miec dostep on-line tylko do zakladania lokat bez ROR? Zapytalem
    sie przez www w Getinie, ale odpowiedzi nie dostalem, moze ktos wie? (w
    placowce do lokat mozna podpiac konto przejsciowe, na ktore mozna przelac
    pieniadze z innego banku, a potem pracownik zaklada z niego lokate)

  • 12. Data: 2006-10-06 19:56:44
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > Nie tylko strony internetowe. Ale spokojnie... długa droga do tego.
    > Póki co są analizy opłacalności robione, bo po co system komputerowy
    > zżerający w godzinę prądu za 500 zł skoro skorzysta z niego w tym
    > czasie 10 klientów.

    W Vattenfall 1 kWh dla klienta indywidualnego kosztuje 0,31 zł z VAT.
    500 zł to 1612 kWh.
    Chciałbym zobaczyć ośrodek obliczeniowy który bierze moc ponad półtora
    megawata.
    A może on jest na lampach :-)

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 13. Data: 2006-10-06 21:57:55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Oct 2006 21:07:16 +0200, "*piotr'ek*"
    <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wklepał(-a):

    >Z 10 serwerów na powiedzmy system internetowy z czego 1/3 zasilana prądem 3
    >fazowym + klimatyzacja.

    Ile to będzie kWh rocznie?

    >Zegar + soft + monitoring

    Jasne...

  • 14. Data: 2006-10-07 08:18:17
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Chciałbym zobaczyć ośrodek obliczeniowy który bierze moc ponad półtora
    > megawata.

    Może trochę przesadziłem... może będzie to 30 zł za noc, ale dodać należy
    też do tego pensję ludzi monitorujących systemy+pensję ochrony. Wyjdzie 500
    zł dziennie.
    Zresztą jaki pisałem nie administratorzy systemów to wymiślili, a
    twardogłowi na górze.

    *

  • 15. Data: 2006-10-07 08:26:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Oct 2006 10:18:17 +0200,
    osoba podpisana: *piotr'ek* <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>
    napisała:

    > Może trochę przesadziłem... może będzie to 30 zł za noc, ale dodać należy
    > też do tego pensję ludzi monitorujących systemy+pensję ochrony. Wyjdzie 500
    > zł dziennie.

    Ty serio sugerujesz, że ochrona na noc wychodzi z centrów obliczeniowych
    banków (tych, co to nie mają systemów 24/doba ) ?
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 16. Data: 2006-10-07 09:26:57
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Ty serio sugerujesz, że ochrona na noc wychodzi z centrów obliczeniowych
    > banków (tych, co to nie mają systemów 24/doba ) ?
    > KJ

    Nie. Ale zamiast X ochroniarzy wystarczy X-1 czy 2.

    *

  • 17. Data: 2006-10-07 09:29:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ... ale dodać należy też do tego pensję ludzi
    > monitorujących systemy+pensję ochrony.

    Hehe, a w którym to banku mają serwery w wersji 'stealth'*?

    *tu - niewidzialne po wyłączeniu zasilania ;-D

  • 18. Data: 2006-10-07 09:38:57
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Hehe, a w którym to banku mają serwery w wersji 'stealth'*?
    >
    > *tu - niewidzialne po wyłączeniu zasilania ;-D

    Pomieszczenie z wyłączonymi serwerami zamyka się na 4-ry spusty i stawia
    przy nim ochroniarza. Pomieszczenie w włączonymi serwerami musi być
    nadzorowane pod względem osób wchodzących, zasilania, klimatyzacji, że o
    mścicielach BinLadena nie wspomnę.

    *

  • 19. Data: 2006-10-08 08:22:47
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Sat, 7 Oct 2006 11:38:57 +0200, na pl.biznes.banki, *piotr'ek* napisał(a):

> [...]
    > przy nim ochroniarza. Pomieszczenie w włączonymi serwerami musi być
    > nadzorowane pod względem osób wchodzących, zasilania, klimatyzacji, że o

    Podsumowując całą Twoją twórczość w tym wątku - nie masz pojęcia o czym
    piszesz. Ochroniarza przed drzwiami to się stawia w szpitalu na filmach
    jeśli akurat postrzelili ojca chrzestnego.
    A wyłącznie wszystkich serwerów na noc przypomina pomysł gaszenia wielkiego
    pieca w hucie na długi weekend czy na święta.
    Pomijając już fakt że dla banków to żadna oszczędność bo jak wyłączą www
    (hehehe) to będą musieli posadzić więcej osób w call center. No chyba że
    sugerujesz że niedługo banki będą czynne w godzinach 8-15 z godzinną
    przerwą na obiad a poza tym okresem klient będzie mógł co najwyżej druczek
    przelewu sobie wypełnić.

    pzdr
    konlin

  • 20. Data: 2006-10-08 08:36:22
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Podsumowując całą Twoją twórczość w tym wątku - nie masz pojęcia o czym
    > piszesz.

    Przypominam, o czym wyżej napisałem, że nie ja na ten durny pomysł wpadłem,
    jak również nie administratorzy systemów. Wymyślają takie cuda krawiaciarze
    z ograniczonym dopływem tlenu do mózgu.

    >No chyba że
    > sugerujesz że niedługo banki będą czynne w godzinach 8-15 z godzinną
    > przerwą na obiad

    5 lat temu będąc we Włoszech widziałem oddział czynny od 8-mej do 12, potem
    2h przerwy i otwarcie od 14 do 15.30. Więc w czym problem?

    *