  • Data: 2007-05-08 11:56:53
    Temat: Getin Bank - konto internetowe
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konto internetowe zakładałem 16.04.2007, 30.04.2007 byłem zaproszony już do
    placówki po odbiór karty TAN i identyfikatora, a 4.05.2007 przyszło mi pocztą
    hasło pierwszego logowania. A więc w ok. 2 tygodnie się uwinęli, widać
    znaczącą poprawę.

    Dziś po raz pierwszy zalogowałem się do GB24.
    W międzyczasie z Lukasa przelałem do Getina symboliczne 30 groszy celem
    przetestowania.
    I tu się strasznie zdziwiłem. Wyświetla mi się, że nazwa mojego rachunku to:
    "RORO1.PLN" i saldo ujemne -4,20 PLN, środki własne: 0,00 PLN. Wchodzę w
    historię rachunku, a tu pustka: nie ma żadnych operacji. Za co mogli mi
    naliczyć prowizję? Karty debetowej nie zamawiałem.