  • Data: 2007-05-08 13:17:38
    Temat: Re: Getin Bank - konto internetowe
    Od: "C. Sawicki" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu się strasznie zdziwiłem. Wyświetla mi się, że nazwa mojego rachunku to:
    > "RORO1.PLN" i saldo ujemne -4,20 PLN, środki własne: 0,00 PLN. Za co mogli mi
    > naliczyć prowizję?

    A to pewnie jak u mnie: "się Pani pomyliło przy zakładaniu i system naliczył".

    Reklamacja w oddziale w moim przypadku załatwiła sprawę, chociaż ... okazało
    się po fakcie że to gładkie załatwienie oznaczało że kobieta która mnie
    obsługiwała oddała to z własnej kieszeni.

    Tak czy siak warto dopilnować tej zmiany bo inaczej za miesiąc system znów
    naliczy.

    Cyprian