  • 1. Data: 2011-09-03 09:07:54
    Temat: Getin Online gra nieczysto
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Uwaga: w cudzysłowach są cytaty z wypowiedzi pana naganiacza.

    Dzwonił pan z Getin Online i proponował założenie lokaty na
    "warunkach takich jak Pożegnanie z belką",
    ale średnim oprocentowaniem wyższym, bo
    "7,5% brutto w skali roku, czyli na rękę dostanie Pan 6,07%"

    W dniu założenia lokaty (4 września) oprocentowanie do końca roku
    miało być 18,10% w skali rocznej.

    Po rozmowie biorę regulamin zakończonej oferty Pożegnania z belką,
    oraz kalkulator i co mi wychodzi? Że o ile tam na 16,93% jest
    rzeczywiście, jak zawarto w regulaminie, 5,25%, to w tej
    proponowanej przez pana marketingowca, dla 18,10% jest średnie
    oprocentowanie nie 6,07 lecz 5,90%.

    Dzwonię z pretensjami, a pan tłumaczy: "nie mówiłem, że to wychodzi
    6,07 tylko że na rękę dostanę 6,07. Że to liczy się..." i już dalej
    nie chciało mi się słuchać.

    Fakt, że 5,90 jest obecnie chyba najwyższym oprocentowaniem, ale
    biorąc pod uwagę okres zamrożenia pieniędzy, wychodzi to już kiepsko.

    Nie można wierzyć na słowo, choćby i się to nagrywało, bo potem taki
    marketingowiec wykpi się, mówiąc, że to nie tak, że użył innego
    zwrotu, który znaczy co innego niż podobny.

    To ja się zapytuję, czy przy 7% brutto dostaję 5,25 na rękę, czy
    netto :-)
    Bo z lokaty podobnej, ale z niejawnym regulaminem, jest to nie to samo.

    Jaki z tego wypływa morał?
    Nie wierzyć żadnym telefonicznym naganiaczom marketingowcom, dopóki
    nie będzie się miało tego na piśmie. Z samej definicji jeśli czegoś
    nie ma na piśmie, to to nie istnieje. A gadać, wywołując pożądane
    reakcje u słuchacza uczą każdego nieczysto grającego naganiacza.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-09-03 09:59:17
    Temat: Re: Getin Online gra nieczysto
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-03 11:07, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > rzeczywiście, jak zawarto w regulaminie, 5,25%, to w tej
    > proponowanej przez pana marketingowca, dla 18,10% jest średnie

    Ci którzy dzwonili do mnie mówili o oprocentowaniu 5,9%.
    Może to była "prywatna inicjatywa" sprzedażowa tego, który dzwonił
    do ciebie.

  • 3. Data: 2011-09-03 15:44:20
    Od: welder <w...@w...net>

    On 11-09-03 11:07, Zbynek Ltd. wrote:

    > Dzwonię z pretensjami, a pan tłumaczy: "nie mówiłem, że to wychodzi
    > 6,07 tylko że na rękę dostanę 6,07. Że to liczy się..." i już dalej
    > nie chciało mi się słuchać.

    Zrywasz lokatę i do widzenia :-)

  • 4. Data: 2011-09-03 18:17:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Fakt, że 5,90 jest obecnie chyba najwyższym oprocentowaniem, ale
    > biorąc pod uwagę okres zamrożenia pieniędzy, wychodzi to już kiepsko.

    Nie jest najwyższym.
    W tym samym banku "Lokata na start" 8% (6.47% realnego).
    Mozna je "ciągnąć" długo i namiętnie :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 5. Data: 2011-09-03 23:09:32
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 20:17, WOJO pisze:
    > Nie jest najwyższym.
    > W tym samym banku "Lokata na start" 8% (6.47% realnego).
    > Mozna je "ciągnąć" długo i namiętnie :)
    Tylko że ta lokata odnawia się na warunkach 'lokaty codziennej' i z
    oprocentowaniem aktualnym w momencie odnowienia... więc to wyższe
    oprocentowanie jest tylko w początkowym okresie.. tak przynajmniej
    twierdzi karta produktu ;) A że mają tam bałagan to nie zdziwiłbym się
    gdyby odnawiała się z wyższym oprocentowaniem ;)

  • 6. Data: 2011-09-03 23:56:31
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > twierdzi karta produktu ;) A że mają tam bałagan to nie zdziwiłbym się
    > gdyby odnawiała się z wyższym oprocentowaniem ;)

    I dlatego zaraz po założeniu należy takie lokaty zrobić jako nieodnawialne.
    Środki wracają na konto i zakładamy kolejne lokaty na start.
    WOJO

  • 7. Data: 2011-09-04 12:18:26
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-04 01:56, WOJO pisze:

    > I dlatego zaraz po założeniu należy takie lokaty zrobić jako nieodnawialne.
    > Środki wracają na konto i zakładamy kolejne lokaty na start.
    > WOJO
    Jeśli udało Ci się założyć więcej niż 10 'lokat na start' to gratuluję
    szczęścia :) a Getinowi kolejnej dziury w systemie ;)