  • 1. Data: 2011-09-29 20:31:53
    Temat: Getin Online zły numer do zwrotu środków
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Założyłem wczoraj przez konsultanta kilka lokat w Getin Online i dzisiaj
    patrzę że wpisali mi na wszystkich lokatach jakiś dziwny numer rachunku do
    zwrotu środków: 94 1460 1181 2002 1006 6234 0217

    Nie jest to żaden z moich rachunków które u nich posiadam ani takiego nie
    podawałem podejrzewam więc że albo ktoś się rypnął i wpisał numer innego
    klienta albo jakiś wałek. Jutro oczywiście zaraz tam dzwonię i ich opieprzę
    ale coś takiego nie ma prawa się zdarzyć, system powinien mieć jakieś
    zabezpieczenia aby nie dało się od tak wpisać dowolnego numeru tylko wybrać
    konto które się posiada w Getinie.

    Może to numer kogoś z grupy :)

    Damian

  • 2. Data: 2011-09-29 21:39:46
    Temat: Re: Getin Online zły numer do zwrotu środków
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest to żaden z moich rachunków które u nich posiadam ani takiego nie
    > podawałem podejrzewam więc że albo ktoś się rypnął i wpisał numer innego
    > klienta albo jakiś wałek.

    Edycje lokat sam sobie mozesz zrobic i wpisac numer konta taki jaki masz.
    Ale zeby bank przypisal konto innego klienta to sie poprostu w pale nie
    miesci
    wiec musi byc IMO inne wytlumaczenie tegoz "zjawiska" .... LOL

  • 3. Data: 2011-09-29 22:02:12
    Od: Pet <k...@p...com>

    Lokaty zakladane przez konsultanta sa lokatami odnawialnymi. W zwiazku
    z tym nr rachunku do zwrotu srodkow jest numerem rachunku odnowionej
    lokaty. Jezeli jest ten sam na wszystkich lokatach to pewnie jakies
    konto techniczne.
    Fakt, lepiej sie upewnic a swoja droga w edycji lokaty pozmieniac co
    trzeba.

    Piotr

  • 4. Data: 2011-09-30 06:03:43
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pet" <k...@p...com> napisał w wiadomości

    > Lokaty zakladane przez konsultanta sa lokatami odnawialnymi. W zwiazku

    Nie pierwszy raz zakładm lokaty przez konsultanta (lepszy %) i mam je jako
    nieodnawialne, bo i tak potem musieli by je zmieniać na nieodnawialne :)
    Zawsze pytaja się na jakie konto ma wrócić kasa i do tej pory nie było z tym
    problemu. Dopiero teraz.

    > z tym nr rachunku do zwrotu srodkow jest numerem rachunku odnowionej
    > lokaty. Jezeli jest ten sam na wszystkich lokatach to pewnie jakies
    > konto techniczne.

    Będę dzisiaj tam dzwonil to się okaże.

    Damian

  • 5. Data: 2011-09-30 15:32:39
    Temat: Re: Re: Getin Online zły numer do zwrotu środków
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Moze to poprostu nr konta konsultanta :-)))

  • 6. Data: 2011-09-30 18:05:36
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Z informacji od innego konsultanta to ponoc konto techniczne ale dlaczego
    zostalo tam wpisane to nie wiadomo. Kazali pisac reklamacje.

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci

  • 7. Data: 2011-10-01 13:20:16
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

> [...]
    > jakieś zabezpieczenia aby nie dało się od tak wpisać dowolnego numeru
    > tylko wybrać konto które się posiada w Getinie.

    Oni tak mają. System dziura na dziurze.
    Pisz z konta i zapowiada się wiszenie na telefonie.

  • 8. Data: 2011-10-06 21:14:19
    Od: "Soloviev" <s...@N...gazeta.pl>

    Miałem kiedyś coś takiego przy przedłużaniu w banku Idea. Tak naprawdę, to nic
    groźnego (rachunek techniczny), ale przyznam że miałem spore obawy - mało
    profesjonalnie to wyglądało.