  • 1. Data: 2011-09-29 11:57:14
    Temat: Konto oszczędnościowe w CitiHandlowy - Trzymać się z daleka
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    WItam!
    Własnie dostałem list w ktorym bank ze wzgledu na brak ruchu po za
    dopisywaniem odsetek (saldo dodatnie) wypowiada mi umowe rachunku.
    Jeżeli ktoś zamierza tam otwierać rachunek i wyjechac badz nie wpalcac
    co miesiac itp niech tego nie robi bo bank wypowie umowy a pozniej
    przerzuci kase na nieoprocentowany rachunek. W przypadku rora
    wypowiadanie z takiego powodu rozumiem, ale w przypadku
    oszczedniosciowego konta to czyste debilstwo.

    P.
    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 2. Data: 2011-09-29 18:40:41
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 29 Wrz, 13:57, Pendrive <P...@d...pl> wrote:
> [...]
    > wypowiadanie z takiego powodu rozumiem, ale w przypadku
    > oszczedniosciowego konta to czyste debilstwo.

    A tak z ciekawosci, jakiego rzedu to saldo 10, 100 czy 1000? Jak dlugo
    nie bylo obrotow? Prawo bankowe chyba dosc dlugi czas daje na
    mozliwosc wypowiedzenia umowy z tego tytulu...

    MK

  • 3. Data: 2011-09-29 19:30:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A tak z ciekawosci, jakiego rzedu to saldo 10, 100 czy 1000? Jak dlugo
    > nie bylo obrotow? Prawo bankowe chyba dosc dlugi czas daje na
    > mozliwosc wypowiedzenia umowy z tego tytulu...
    >
    > MK

    taki zapis jest w każdej umowie bankowej jak również w PB, jak na
    rachunku nie ma obrotów to bank może go zamknąć...niektóre to robią (i
    dobrze) a inne nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-09-29 20:20:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-29 21:30, RobertS wysłał(a) wiadomość:
    > taki zapis jest w każdej umowie bankowej jak również w PB, jak na
    > rachunku nie ma obrotów to bank może go zamknąć...niektóre to robią (i
    > dobrze) a inne nie

    Niektóre nie wypowiadają, żeby pochwalić się liczbą klientów / rachunków.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2011-09-29 21:31:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Niektóre nie wypowiadają, żeby pochwalić się liczbą klientów / rachunków.
    >
    > K.

    dokładnie tak jak piszesz ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-09-30 01:26:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pendrive" j61meo$ae2$...@i...gazeta.pl

    > wypowiadanie z takiego powodu rozumiem, ale w przypadku oszczedniosciowego konta to
    czyste debilstwo.

    Opromilowanie tam podniebne_inaczej,
    kapitalizacja miesięczna -- co tam trzymać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-09-30 06:05:42
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 29 Wrz, 21:30, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > taki zapis jest w ka dej umowie bankowej jak r wnie w PB, jak na
    > rachunku nie ma obrot w to bank mo e go zamkn ...niekt re to robi (i
    > dobrze) a inne nie

    Ale ja to wiem. Moje pytanie dotyczylo tego jak dlugi to byl okres...

    MK

  • 8. Data: 2011-09-30 08:07:40
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-29 20:40, MK pisze:
> [...]

    saldo malutkie dwucyfrowe ale liczy sie sam fakt .

    P.