  • Data: 2015-02-08 18:09:07
    Temat: GetinOnline / OpenOnline - nowy serwis, to nowe umowy?
    Od: eGreen <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Korzystałem swego czasu z ofert lokat internetowych (bez rachunków) w GetinOnline i
    OpenOnline. Niedawno Czarnecki połączył systemy internetowe tych bytów w jeden, co
    zmieniło sposób dostępu do bankowości internetowej zarówno w GetinOnline, jak i
    OpenOnline. Obecnie efekt jest taki (sprawdziłem to ostatnio logując się do tej
    bankowości internetowej: secure.getinbank.pl), że w systemie jesteśmy proszeni w
    związku z tą zmianą o potwierdzenie nowej umowy o świadczenie dostępu od bankowości
    internetowej (plus przemycają w tym również umowę o świadczenie jakiś produktów
    ubezpieczeniowych).

    Chciałbym formalnie zrezygnować ze współpracy z GetinOnline i OpenOnline. Moje
    pytanie zatem brzmi - czy muszę wypowiadać umowę o dostęp do bankowości internetowej,
    która obowiązywała uprzednio, czy wystarczy, że nie będę potwierdzał nowej umowy (bez
    tego nie mogę dalej nawigować w tym systemie i składać wniosków o nowe lokaty
    internetowe) i to będzie jednoznaczne i wystarczające do formalnego zakończenia
    współpracy?

    Pzdr
    eGreen