  • 1. Data: 2012-03-16 23:59:02
    Temat: GównoBanku cąig dalszy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Idę do matki z prośbą, aby mi odszukała fakturę na żarówkę -- ta
    bez pudła wyciąga fakturę bezzwłocznie i mówi, że to nie ta faktura,
    bo na tej nie ma żarówki za 4 złote -- są żarówki po 3,95 i 3.15,
    podczas gdy ja proszę o fakturę na żarówkę kosztującą 4 złote...

    W stosie faktur -- jedno celne sięgnięcie... I BINGO!!!

    Później myślę, jak ona to wypnie -- jeden ruch i faktura
    nie stanowi całości z masą innych, zszytych ze sobą faktur...

    Jestem w szoku...

    Teraz ja... Uznałem, że na pewno wpłaciłem na konto matki 800 złotych 25 maja 2009
    roku.
    A gdzie mogłem to później zabrać? Oczywiście na swoje oszczędne w ZuluGulaBanku. Na
    które?...
    Mam ich 15... Nie mam ochoty na szukanie... Chcę trafić -- matka z fakturą trafiła od
    razu
    bez pudła... Chwila namysłu... I też od razu bez pudła trafiłem. :)

    Zanim doszedłem, że pieniądze na konto wpłaciłem gotówką, którą zabrałem
    z Aliora -- przekopałem niemal wszystko, co zabrało mi sporo czasu -- kont
    różnych mam dużo a szukałem raczej przelewu. Widząc, jak matka trafia, też
    zaprzęgnąłem rozum -- i od razu trafiłem!!!

    Otóż pieniądze z konta matki przelałem na swoje konto dnia 25 maja,
    czyli nie ma mowy o wdowim groszu, którym mógł zaopiekować się ZuluBank,
    kosząc za to 130 złotych? O tym nie ma mowy od początku -- bo ZuluBank
    kosił dlatego, że nie zamknął, a nie dlatego, że opiekował się. To nie
    Polska Kasa Opieki SA. :)

    data księgowania data realizacji opis kwota w
    PLN saldo po operacji

    25-05-2009 25-05-2009 Przelew przychodzący wewnętrzny
    LESZEK CISZEWSKI
    qq
    800,00 2356,93
    25-05-2009 25-05-2009 Przelew przychodzący wewnętrzny
    LESZEK CISZEWSKI
    qq
    800,00 1556,93

    Ten pierwszy przelew to przelew z konta mojej matki, drugi przelew -- z mego konta.
    (widzę w podglądzie, skąd, z jakiego konta, idzie przelew -- i pierwsze konto to
    konto mojej matki; tu nie podałem numerów kont z wiadomych powodów)

    -=-

    Zatem:

    () w maju była wpłata 800 złotych (zwalniająca z opłaty miesięcznej)
    () saldo do 12 czerwca było zerowe (tego dnia konta nie powinno już być)

    -=-

    LOTem bliżej...

    -- Zuzia, lecę do sracza, masz jakiś papier?
    -- Podetrzyj wnioskiem naszej klientki...

    Jakoś tak to mogło wyglądać. :)
    Wniosek zamiast do ,,systemu'' -- trafił w inne miejsce.

    -===-

    Swoją drogą -- szybki jestem... Skoro wpłaciłem gotówką, było za późno
    na przelew... Ale zdążyłem z przelaniem na swoje konto, choć ZuluGula
    chadzał spać dość wcześnie... Można by rzec -- z kurami, ale nie pod
    koniec maja, gdy dzień jest długi.

    -=-

    Moją matkę namawiałem (ponad 20 lat temu) na przyjęcie pracowniczki
    do jej biura, które ma dzięki mnie -- matka wtedy wolała pracę ,,na
    czarno''. Dziś widzę, że matka miała rację co do tego, że raczej nie
    warto zatrudniać kogoś, kto wygeneruje masę problemów...

    Matka jest księgową od lat jej młodości -- tak zwane całe życie.
    W głowie jej nie mieści się wiadomy stosunek do klienta czy dokumentów,
    które są dla mojej matki świętsze niż... Jeśli napiszę, że różaniec,
    matka odpowie, że różaniec szanuje, ale jeśli zgubi się ten czy
    inny -- można nadal modlić się, natomiast zagubienie dokumentu
    jest KATASTROFĄ...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Telefon nadal działa. :) Jest prawie 01 godzina dnia 17 marca.
    Być może przestanie działać za 23 godziny. Natomiast TokenaKB
    nie mogą ściągnąć... Wolałbym, aby KB wprowadził SMS obok tokena...

  • 2. Data: 2012-03-17 00:04:44
    Temat: Re: GównoBanku cąig dalszy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jk0k4h$m1k$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > czarno''. Dziś widzę, że matka miała rację co do tego, że raczej nie
    > warto zatrudniać kogoś, kto wygeneruje masę problemów...

    Trochę poplątałem. :)

    Moją matkę namawiałem (przez ostatnich 10 lat) na przyjęcie pracowniczki
    do jej biura, które ma dzięki mnie -- matka wtedy (ponad 20 lat temu)

  • 3. Data: 2012-03-17 20:34:28
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ale O Co Chodzi?

  • 4. Data: 2012-03-17 20:56:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 4f64f55f$0$1225$6...@n...neostrada.pl

    > Ale O Co Chodzi?

    Nie dobijaj mnie. :) Od 14 marca piszę niemal wyłącznie o tym.

    EuroBank (IMO lepiej pasuje do niego ZuluGulaBank) zlekceważył
    wniosek mojej matki, która zleciła tym wnioskiem zamknięcie
    konta onlajnowego w EB. W efekcie tego zlekceważenia EB nadal
    prowadził konto, naliczając przez prawie 3 lata 130 złotych
    (tytułem opłat za prowadzenie tego konta), którymi
    chciał/pragnął/zamierzał obciążyć mnie lub moją
    matkę -- ja byłem pełnomocnikiem tego konta.

    IMO szefowie EB mogliby swym pracowniczkom kupować papier
    toaletowy -- aby bidule nie musiały podcierać się dokumentami...

    Mogliby też wyjaśnić, że pracowniczki banku pracują, zatem
    udzielają wyczerpujących odpowiedzi, nie zaś:

    -- NIE WIEM itd...

    Mogliby też zauważyć, że próba wyłudzenia pieniędzy
    przez bank jest czymś z pogranicza przestępstwa.

    () ja chcę wpłacić na swoje onlajnowe
    () pracowniczka mi sugeruje wpłacenie na konto matki
    (które wg niej już nawet nie jest onlajnowe)
    niesłusznie obciążone kosztami

    Gdy jednak ja chcę na swoje, pracowniczka przypomina
    niesfornego zwierzaka, który próbuje sforsować strzeżoną
    granicę różnymi metodami -- szybkością, błyskotliwością
    ,,intelektu'', sprytem, zwinnością, inteligencją, straszeniem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Ponoć Kościół potrzebny jest także tym ludziom,
    którzy walczą przeciwko Kościołowi, dlatego każdy
    powinien płacić na wiadomy fundusz. IMO tak ów Kościół jest
    każdemu potrzebny jak to konto jest potrzebne mojej matce.
    Ja sugerowałem matce zaprzyjaźnienie się z jakąś ,,młoda
    i ambitną'', którą by u siebie zatrudniła, w swoim biurze
    rachunkowym i której by dopomogła w zarabianiu pieniędzy na
    tak zwane życie. Zgrzyt z niepotrzebnie wysłanymi pieniędzmi
    do banku Forda (a raczej rozpatrywanie reklamacji) ostudził
    moje zapały... Tym samym konto matki poszło wtedy pod nóż...

  • 5. Data: 2012-03-17 22:41:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 17 Mar 2012 21:34:28 +0100, kowtow wrote:

    > Ale O Co Chodzi?

    ...tego...
    ... nie wie nikt...

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 6. Data: 2012-03-17 22:50:26
    Temat: Re: GównoBanku ciąg dalszy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" p...@r...org

    > ...tego...
    > ... nie wie nikt...

    Mityczny Nikt? Odyseusz? Pogromca Cyklopa?
    On w ogóle niewiele wie o dzisiejszym świecie.

    Chodzi o to, że EB chyba zamienia się w Kościół.
    Chce być potrzebny tym, którzy przeciwko niemu walczą;
    chce stać ponad prawem; chce, aby ludzi mu płacili bez
    względu na to, czy chcą tego płacenia, czy nie chcą...
    (czy chcą byś jego usługobiorcami, czy nie chcą)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'