    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Grrrrrrrrrr
    Date: Thu, 27 Oct 2005 18:06:19 +0200

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:djql8c$a8a$1@inews.gazeta.pl...

    > PiS sobie wybiera marszałka Sejmu z Samoobroną i LPR, głosuje za Lepperem
    > na

    Zdaje się, że najpierw proponowali Tuskowi, to on konfrontacyjnie zapodał
    Komorowskiego - mówcie co chcecie, ale ten facet jest przecież do niczego i
    PiS nigdy by się na niego nie zgodził - Tusk o tym może nie wiedział?
    A zaraz potem Niesioła - no sorry. Mieli 8 ministerstw, wszystkich
    wojewodów, ale MUSIELI mieć MSWiA? Nie budzi to w was podejrzeń, że chodzi o
    ochronę starego układu? Bo ja odnoszę takie wrażenie.

    > wice, przejmuje całe prezydium Senatu (nie mów mi, że Borsuk i Płażyński
    > są
    > "niezależni"), ale to oczywiście wszystko jest wina PO :-)

    Wina to jest wyborców, że się nie mogli porządnie zdecydować kogo chcą u
    władzy i wyszło niemal pół na pół. PO i PiS znają się jak łyse konie i obie
    udawały w kampani, że gra jest fair i w ogóle. Ich winą jest to, że kampania
    była na tyle grzeczna, że co mniej zorientowani wyborcy uznali, że polityka
    też taka będzie. A przecież od początku było wiadomo, że PO jest pozszywana
    z niepasujących kawałków - już sami Ojcowie Założyciele są tego przykładem.
    Trudno się więc dziwić, że PiS gra na przeciągnięcie części platformersów na
    swoją stronę. To się stanie tak czy inaczej, jeśli dojdzie do upublicznienia
    teczek, ale PiS potrzebuje tego już teraz, bo PO jako całość na koalicjanta
    się nadaje tak samo, jak UW

    T.