  • 1. Data: 2008-08-06 06:12:05
    Temat: Obsluga pozyczki w E-SKOK
    Od: daemon <m...@x...eu>

    Witam,

    byc moze ktos z Was spotkal sie juz z takim problemem, jezeli nie - ku
    przestrodze innych ;)

    W grudniu 2007 rodzice narzeczonej wzieli pozyczke w SKOK ( potrzebna
    byla gotowka na oplaty zwiazane z zakupem mieszkania )
    Wzieli pozyczke na kwote 9000, oczywiscie jak to przy tego typu
    imprezach - po odliczeniu prowizji na reke dostali 8570pln

    Co miesiac splacalismy rate po ok. 250pln (220pln pozyczka, 20
    ubezpieczenie, 10 skladka czlonkowska ).

    Wplaty realizowane byly przez dwa pierwsze miesiace w kasie na miejscu -
    potem w marcu stwierdzilem, ze ulatwie sobie zycie i przelalem srodki na
    rachunek w ESKOK.
    Pieniadze szly dwa dni ale doszly. Przelalem 260pln ale juz na starcie
    sciagneli ponad 5pln ( 4.50 za prowadzenie eskok ( SIC! ) i jeszcze
    jakies grosze - sam nie wiem za co, bo informacji o tym nie bylo ! ).

    Ok, przelalem kase na konto pozyczki i niby wszystko fajnie ALE saldo
    pozyczki, czyli kwota do splacenia pozostalo bez zmian ( 8570 ).

    Stwierdzilem ok, moze sie nie odswiezylo i przez kolejne miesiace
    wplacalismy na miejscu w kasie.
    Taka forma nie jest akurat dla mnie wygodna, bo zajmuje troche czasu,
    wiec w lipcu postanowilem, ze bede wplacal na ten eskok - dam druga szanse.

    Przelalem znowu 260pln, czekalem na ksiegowania 2 dni i co ?
    Znowu sciagneli ponad 5pln na oplaty - przebolalem, zrobilem przelew
    wewnetrzny i jest ok.
    SALDO NADAL SIE NIE ZAKTUALIZOWALO.

    Mowie, cholera, co jest nie teges - telefon w reke i zapytanie WTF.
    Przez sluchawke uslyszalem, ze taka informacje uzyskam na miejscu - no
    to tesciowa pod reke i do oddzialu - wypisalismy upowaznienie ( juz tak
    na przyszlosc ) i zadaje pytanie co do tego salda na koncie - BETON!
    Uslyszalem, ze taka informacje uzyskam jedynie w ESKOK, bo oni tu na
    miejscu nie maja wgladu do systemu.

    Przemilczalem, wrocilismy do domu i za telefon. Oni nic nie wiedza, u
    nich jest ok i zapraszaja do oddzialu na miejscu . Na stwierdzenie, ze
    juz bylem i odeslano mnie na infolinie, Pani odpowiedziala, ze musialem
    zle zrozumiec i ponownie swoje o oddziale .

    Nerwy zaczely mi juz powoli puszczac ale OK - bede spokojny.
    Teraz, na poczatku sierpnia, zrobilem nastepny przelew.
    Przy ksiegowaniu kwota 260pln uszczuplila sie do 250,10 i, zeby bylo
    smieszniej, w historii rachunku byla jedynie informacja -4,50 za
    prowadzenie eskok i -0,20 za costam.

    Malo tego - zrobilem przelew wewnetrzny na splate pozyczki na calosc,
    jaka mialem na koncie - 250,10pln i co ?
    Po 8 godzinach ta kasa wrocila na konto USZCZUPLONA PO RAZ KOLEJNY o
    ponad 5 pln !!!!!!

    W historii rachunku ZERO informacji - nic. Po prostu kasa nagle sama sie
    pojawila.

    Co ja na to ? Telefon i infolinia.
    Przyznam, ze Pani, z ktora rozmawialem jako pierwsza konsultantka w
    ESKOK byla w stanie udzielic mi naprawde wielu informacji ALE nie
    rozwiazala niestety mojego problemu :(

    Przebakiwala cos, ze moze kasa poszla na oplate za karte....nie mialem
    serca juz jej powiedziec, ze karta jest nieaktywna, bo nikt z niej nie
    korzystal - nie jest nawet ujeta w ESKOK w sekcji KARTY.
    Zostalem poproszony o przeslanie screenshotow z informacji z konta w
    ESKOK administratorom - sprawdza co sie dzieje.

    Nastepnego dnia telefon do tesciowej z ESKOK, zadzwonil sam
    administrator!!!, z prosba o te zrzuty - no to podeslalem
    ( pomijam juz fakt, ze ich RBL blokuje w calosci yahoo.com, hotmail.com
    czy windowslive.com, gdzie ja z tych kont na co dzien korzystam ).

    Poszedl mail 04.08 - nadal odpowiedzi nie mam.

    W akcie desperacji zrobilem jeszcze raz przelew wewnetrzny i tym razem
    zostal przyjety ...ale nie mam juz po prostu do tego sily.

    Reasumujac - majac rate pozyczki 250pln, gdzie samej raty pozyczki jest
    220pln, splacajac ja od stycznia do lipca, saldo pozyczki z 8.570pln
    zmniejszylo sie do 8300.06 ( czyli co stalo sie z ponad 1200pln samej
    pozyczki ) ? Tego nikt w SKOK nie umie wytlumaczyc - ale fakt, pieniadze
    musialy do nich dochodzic, bo nie dostalismy ani razu monitu o braku
    wplaty a informacja o nastepnej splacie zawsze sie odswiezala ( to chyba
    jedyna rzecz, ktora w tym systemie dziala prawidlowo z automatu ) .

    Na koncie w ESKOK mam saldo +90pln, nie wiadomo zupelnie skad i na co -
    Pani na infolinii stwierdzila, ze to zawsze musi byc 90pln, bo to jest
    kasa na skladke czlonkowska - tylko po jaka cholere to jest tak
    prezentowane ?! :|

    Przy przelewach szczatkowe informacje o operacjach na rachunku a
    pieniadze same sie ulatniaja.

    W sekcjach KARTY, UBEZPIECZENIA nie ma nic, pomimo tego, ze jest
    pobierana oplata za taka usluge.

    Ech, szkoda slow :(

    Jezeli ktos to przeczytal - dzieki, wiem ze dlugie, ale musialem sie tym
    podzielic :(

    PS. Jestem siadom tego, ze splacajac taka pozyczke splacam zarowno rate
    pozyczki jak i odsetki od pozyczki ale watpie aby to powodowalo takie
    bledy w wyswietlaniu kwot w systemie.

  • 2. Data: 2008-08-06 06:50:41
    Temat: Re: Obsluga pozyczki w E-SKOK
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 08:12:05 +0200, daemon napisał(a):

    > PS. Jestem siadom tego, ze splacajac taka pozyczke splacam zarowno rate
    > pozyczki jak i odsetki od pozyczki ale watpie aby to powodowalo takie
    > bledy w wyswietlaniu kwot w systemie.

    Może poszukaj jakiejś innej pożyczki w miarę normalnym banku i spłać SKOK.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-08-06 22:06:52
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Uzytkownik "daemon" <m...@x...eu> napisal w wiadomosci

    Niezle.... Przy tym to nawet soft Polbanku byl pisany przez mistrzów
    informatyki.

    k.

  • 4. Data: 2008-08-07 09:22:36
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wiecej: w SKOK-u nie mozna otrzymac czegos takiego jak historia obrotów.
    JaC

    -----