  • Data: 2002-03-22 08:15:30
    Temat: Historia pewnego przelewu
    Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W grudniu zeszłego roku wysłałam przelew do pewnego banku. Przelew ten miał
    trafić na moje konto, z ktorego pewien bank ściąga sobie raty kredytu. Jakiś
    miesiąc temu zadzwoniono do mnie z banku, że nie mają z czego ściągnąć rat
    kredytów. Okazało się, że była pomyłka w numerze konta no i pieniądze
    trafiły na konto jakiegoś gościa. Pech chciał, że ten numer konta był
    błędnie podawany od ponad roku, tyle, że pewien bank dopiero od niedawna
    zaczął księgować przelewy komputerowo no i nazwa właściciela rachunku
    okazała się zbędna. Zbytnio się nie przejęłam jeszcze, bo złożyłam
    reklamację załączając potwierdzenie przelewu. Niestety jak się okazało
    reklamację musi złożyć gość, do którego pieniądze trafiły. To, żże na
    potwierdzeniu przelewu widnieje moje nazwisko jako osoby, która winna
    otrzymać pieniądze dla banku nic nie znaczy. Człowieka zlokalizować nie
    można, nie odbiera podanego telefonu, nie ma go pod wskazanym adresem wiec
    pieniedzy rowniez nie moge odzyskać. Na szczescie gosc zorientowal sie, ze
    pieniadze nie sa jego i nadal spokojnie leza na jego koncie. Tylko co ja mam
    w takiej sytuacji zrobic? Czy rzeczywiscie nie ejst wazny wlascicel konta??
    Przeciez w numerze konta mozna sie pomylic. Zreszta numer mojego konta od
    konta tego goscia rozni się tym, ze gosc ma o jedna cyferke wiecej niz ja.
    Poradzcie. Co robic?

    Pozdrawiam

    Joanna
    PS. Dodam, że ten pewien bank to PKO BP