eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHistoria pewnego przelewuRe: Historia pewnego przelewu
  • Data: 2002-03-22 09:38:14
    Temat: Re: Historia pewnego przelewu
    Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > Dziwna historia...
    >
    > Zawsze myślałem, że nazwa odbiorcy przelewu jest podawana po to aby
    > zweryfikować poprawność numeru rachunku. Bank przyjmujący przelew
    zobowiązany
    > jest dokonać takiej weryfikacji. Ja na Twoim miejscu oprócz złożenia
    reklamacji
    > zgłosiłbym skargę do nowej instytucji (tylko nie pamiętam nazwy - coś w
    rodzaju
    > Rzecznika Praw Obywatelskich - tylko, że dla klientów banków)

    To się nazywa arbiter. Znalazłam w sieci co powinien zawierać wniosek, ale
    niestety nie znalazłam namiarów. Może ktoś zna?

    > Poza tym na przyszłość sprawdzaj dwa razy zanim wyślesz komuś swoje
    pieniądze.
    >
    Problem polega na tym, że od ponad roku pieniądze były wysyłane na to konto
    i zawsze trafiały. Numer konta od ponad roku był błędny no i jakoś nikt tego
    nie zawuazył. Dopiero teraz kiedy PKO BP zaczęło nową, "lepszą" drogę
    życia - zaczęło komputerowe księgowanie, pojawił się problem, jak się
    okazało trudny do rozwiązania. Dodam, że onto założone jest po to, aby bank
    PKO BP ściagał sobie z niego raty kredytu. Twierdzą, że wiedzą iż pieniądze
    należą do mnie ale mi ich nie oddadzą. Zaprawdę powiadam - dziwne to
    wszystko, no ale to przecież PKO BP.
    --
    Pozdrawiam

    Joanna




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1