  • 11. Data: 2002-03-22 15:24:17
    Temat: Re: Historia pewnego przelewu
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blad"
    > roznica powinna z bardzo duzym prawdopodobienstwen zostac wykryta
    > - na bledny numer przelew nie moglby byc automatycznie zaksiegowany.
    >
    > wniosek - albo masz okropnego pecha

    Joanna przyslala mi te numery i niestety ma sporego pecha
    - faktycznie mimo dostawienia jednej cyfry numer dalej byl modulo.
    Jak ktos nie wierzy niech sam sprawdzi : 116886 oraz 1168886
    Mam nadzieje ze mnie nie zlinczuje za podanie tych paru liczb ;-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-03-23 15:00:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 22 Mar 2002 09:15:30 +0100, "Joanna"
    <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> wrote:

    >Człowieka zlokalizować nie
    >można, nie odbiera podanego telefonu, nie ma go pod wskazanym adresem

    Moze to glupie pytanie ale skdo tym wiesz? PKOBP z nim sie probowalo
    kontakotwac i tak Ci powiedzili ? Bo chyba danych tej osoby Tobie nie
    podali ?

    A na twoim miejscu to sprobowalbym zlozyc reklamacje na niedotarcie
    przelewi, ale nie w PKOBP ale w banku, z ktorego wysylalas te
    pieniadze.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl