  • 11. Data: 2002-09-08 17:42:05
    Temat: Re: ING BŚ vs. Milenium - co wybrać?
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:Xns9281E97114469lwiczek.at.home@lwiczek.at.home
    > Jestem uczniem szkoły średniej i nie mam stałych wpływów, ale mam trochę
    > oszczędności... Mieszkam w Jaworznie [Śląskie].

    No to masz problem.
    Jak się będziesz upierał, że stałych wpływów nie masz, żaden marmur Cię
    przygarnie.
    Jak zdeklarujesz minimalną wymaganą kwotę (bodajże 300zł) to zarówno w PKO
    BP jak i w ING BSK założą ci ROR.
    W Jaworznie jest po około 5 bankomatów BSK i PKO BP.
    PKO BP jest tańszy w używaniu od BSK
    Internet jest w obydwu
    Maestro od Elektrona w Polsce niczym się nie różni. W Europie Maestro ma
    korzystniejsze przewalutowanie (o ile zadziała).

    Trudno Ci na 100% nakazać wybrać jeden z nich, gdyż nie wiem co z oferty
    tych bankow jest Ci potrzebne, ani jakie kwoty będą przez to konto
    przepływać.
    Jeśli mniejsze niż 1000 zł miesięcznie, to daruj sobie jakikolwiek bank do
    czasu aż będziesz miał stałe dochody.

    Skoro jednak jesteś pewien, że chcesz bankowe konto to idź do tego, który
    masz częściej "po drodze".

    Internet zostaw w spokoju przy decyzji wyboru, bo za chwilę będziesz pisał
    bluzgi jaki to BSK czy PKO czy ktokolwiek inny jest do dupy (mając na myśli
    jedynie niezgodność Twoich złudzeń z rzeczywistością).

    Ja posiadam konta w obydwu tych bankach i jestem zadowolony. Obydwa używam
    podobnie. Nie wiem który lepszy. Z żadnego na razie nie zamierzam
    rezygnować.
    A miałem wiele innych....

  • 12. Data: 2002-09-08 17:46:40
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Michal Jankowski wystukał, co następuje:

    Miała coś kole 30...

  • 13. Data: 2002-09-08 17:46:54
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Szymon wystukał, co następuje:

    > a co kolega ma do Pekao SA (i co to jest PKOSA, heh) ?
    > Czyzby kolejki w 1 oddziale w Jaworznie (jest wiecej?) ?
    > A moze inne jakies KONKRETNE uwagi ?

    Wystarczy mi, że poczytałem sobie na grupie - nie mam zamiaru za jakiś
    czas testowac kolejnego konta...
    Pozatym jeste jeszcze jeden problem, ale to już raczej prywatne pobudki...

    Btw. A co Kolega tak broni tego banku?

  • 14. Data: 2002-09-08 17:47:20
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    MarekZ wystukał, co następuje:

    > Nie to jest jakas brednia chyba, do superkonta nie musi byc stalych
    > wplywow...

    Hmmm, pani w informacji twierdziła coś innego, po konsultacji z drugą
    panią, zresztą...

    OK. Dzięki

  • 15. Data: 2002-09-08 18:47:55
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Janek"

> [...]
    > przygarnie.
    > Jak zdeklarujesz minimalną wymaganą kwotę (bodajże 300zł) to zarówno w PKO

    W ING BS w taryfach standard nie są wymagane minimalme wpływy

    Bogdan

  • 16. Data: 2002-09-08 20:03:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Janek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alg263$t22$...@n...tpi.pl...

> [...]
    >
    > No to masz problem.
    > Jak się będziesz upierał, że stałych wpływów nie masz, żaden marmur Cię

    Nieprawda.
    W Millennium Unikonto nie trzeba deklarowac zadnych wplywow. Potrzebny jest
    dowod odobisty, 100zl na pierwsza wplate i dwie wizyty w oddziale. Podczas
    pierwszej zaladasz konto i wplacasz stowe (czy ile tam masz oszczednosci).
    Dwa dni pozniej zglaszasz sie po karte VE i tyle. Jesli bedziesz mial saldo
    powyzej 500zl to za prowadzenie konta nic nie zaplacisz. W przeciwnym
    wypadku 2zl/mc. Jesli nie potrzebujesz robic wielu przelewow to mozesz na
    tym zamknac koszty prowadzenia rachunku (+15zl/rok za karte VE). Jesli
    potrzebujesz robic wiele operacji to wskazane byloby uruchomic Bankolinie
    (2zl/mc, ale wtedy dzwonisz na ich koszt i masz tansze przelewy niz w
    oddziale). Uwaga: wyplata z wlasnych (Millennium i Euronet) bankomatow
    1zl/szt, z obcych i zagranicznych 3,50zl/szt. Oprocentowanie Unikonta maja
    raczej symboliczne, chyba ze lokaty.
    Calkiem niezle i nieklopotliwe konto z niezla karta platnicza. Raz w
    miesiacu bezplatny wyciag poczta do domciu i banku mozesz nie ogladac.
    Jesli masz tych oszczednosci wiecej to mozesz zalozyc lokate a pod jej
    zastaw otrzymac karte kredytowa VC. Ale to sie przydaje przy wiekszym ruchu
    na koncie i czestych platnosciach bezgotowkowych. No i jesli zerwiesz lokate
    to karte musisz zwrocic.

    Regulamin Superkonta w PKO BP mowi, ze w przypadku braku deklaracji stalych
    wplywow mozna zalozyc superkonto umiejscowione. To bym odradzal, bo wyplaty
    tylko w oddziale, nie dostaniesz czekow i (chyba) karty ani debetu
    dopuszczalnego.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2002-09-10 16:00:20
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Wojtek Frabinski wystukał, co następuje:

    > Przy takim wyborze to raczej ING - jesli zaloza Ci konto studenckie
    > (nie wiem czy uczniom tez zakladaja).

    Z tego co się dowiedziałem, wystarczy legitymacja uczniowska...

    > Ale jestes z Katowic?

    Nie :)

    > W Multi mozesz otworzyc MK Jestem takze
    > przedstawiajac legitymacje szkolna. Koszt z karta 2zl/mc.
    > Tylko nie wiem jak tam na Śląsku z Euronetami, pewnie gorzej niz z
    > INGBSK.

    No właśnie u mnie a mieście nie stwierdziłem żadnego łatwo dostępnego
    dla mnie Euroneta [chyba, że ten 'podpięty' do Milenium...], a ING jest...

  • 18. Data: 2002-09-10 16:00:47
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Janek wystukał, co następuje:

> [...]
    > Cię przygarnie.
    > Jak zdeklarujesz minimalną wymaganą kwotę (bodajże 300zł) to zarówno

    Tyle, że w ING nie wymagają tego do konta studenckiego, które mogę tam
    mieć [w PKO muszę być pełnokrwistym studentam, a nie np. uczniem...]

    > W Jaworznie jest po około 5 bankomatów BSK i PKO BP.
    > PKO BP jest tańszy w używaniu od BSK
    > Internet jest w obydwu

    Ale chyba nie na tej samej zasadzie? W PKO ZTCW można mieć konto
    internetowe albo zwykłe, a nie można mieć konta zwykłego z dostępem przez
    internet... [tak mi powiedziano]

    Dzięki...

  • 19. Data: 2002-09-10 16:26:43
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:Xns9285B0AFEC0DFlwiczek.at.home@lwiczek.at.home
    > Ale chyba nie na tej samej zasadzie? W PKO ZTCW można mieć konto
    > internetowe albo zwykłe, a nie można mieć konta zwykłego z dostępem przez
    > internet... [tak mi powiedziano]

    To prawda