  • 1. Data: 2005-05-24 09:25:29
    Temat: Wielokrotne potracenie kwoty z karty.
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl>

    W ostatnia srode robilem male (14zl) zakupy i zaplcilem karta.

    Wczoraj widze ze na wykazie transakcja zaliczone 3 razy (ZTCP to byly problemy
    z transakcja - transakcja odrzucona - i za trzecim razem dopiero sie udalo).

    Pani z infolinii mbanku powiedziala ze brakujace 28zl oddadza mi najpozniej do
    srody.

    W kazdym razie sprawdzcie swoje wykazy.

  • 2. Data: 2005-05-24 09:46:59
    Temat: Re: Wielokrotne potracenie kwoty z karty.
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    > dopiero sie udalo).
    >
    > Pani z infolinii mbanku powiedziala ze brakujace 28zl oddadza mi

    a co, płaciłeś moją kartą?

  • 3. Data: 2005-05-24 09:48:27
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie udalo).
    >
    > Pani z infolinii mbanku powiedziala ze brakujace 28zl oddadza mi

    nic nowego, czasami zdarza się blokowanie 2-3 krotne tej samej kwoty przy
    problemach z połączeniem, zaksięgowana i tak będzie tylko 1 płatność (bo
    jedną potwierdzi sprzedawca), pozostałe same spadają po pewnym czasie lub na
    Twoje życzenie usługodawca powinien je wycofać

  • 4. Data: 2005-05-24 10:31:20
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > dopiero sie udalo).
    >
    > Pani z infolinii mbanku powiedziala ze brakujace 28zl oddadza mi

    Taka sytuacja ma miejsce kiedy terminal w sklepie nie wyśle do banku
    informacji, że odrzucił transakcję (terminal nie bank, bo blokada na
    koncie świadczy o tym, że bank zaakceptował transakcję i już założył pod
    nią blokadę), albo ten sygnał został wysłany ale nie dotarł do banku.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 5. Data: 2005-05-28 23:46:06
    Od: "Qba" <w...@g...pl>

> [...]
    > sie udalo).
    >
    > Pani z infolinii mbanku powiedziala ze brakujace 28zl oddadza mi

    jesli zlozyles jeden podpis na jednym kwicie,
    ew. tylko raz podales pin
    to sie nie martw :).

    mialem taka sytuacje w Geancie w Trojmiescie juz 2 razy...
    (?!)

    i wszystko wyszlo ok,
    ale na zwrot (odblokowanie? :) nieslusznej blokady
    czekalem ponad 2 tygodnie, albo cos okolo 2 tyg. :(