  • 1. Data: 2005-05-24 07:01:40
    Temat: MBANK: emax czy emaxplus
    Od: "Jarowit" <w...@w...pl>

    mam juz konto podstawowe w mbanku i chcialbym wlozyc czesc oszczednosci
    (przeznaczona na konkretny cel) na jedna z ofert mbanku. nie wiem jednak
    jaka jest roznica miedzy emax a emaxplus (bo te biore pod uwage), czy ktos
    mi moze doradzic...

  • 2. Data: 2005-05-24 07:19:12
    Temat: Re: MBANK: emax czy emaxplus
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    A stronę http://www.mbank.com.pl już zamknęli ?

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2005-05-24 07:20:29
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-24 09:01, Jarowit wrote:
> [...]
    > jaka jest roznica miedzy emax a emaxplus (bo te biore pod uwage), czy ktos

    Sam nie dałeś rady tego znaleźć?
    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/emaxplus/ema
    xroznice.html

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 4. Data: 2005-05-24 08:09:59
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Jarowit" <w...@w...pl> writes:

> [...]
    > jaka jest roznica miedzy emax a emaxplus (bo te biore pod uwage), czy ktos

    emaxplus - lepsze odsetki niż emax
    emax - możesz wypłacać ile razy chcesz, emaxplus raz w miesiącu

    Innymi słowy: załóż oba, oszczędzaj na emaxplusie a na emaxie trzymaj
    rezerwę przewidzianą na bieżące wydatki.

  • 5. Data: 2005-05-24 18:24:41
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Marcin Kasperski wrote:

    > emaxplus - lepsze odsetki niż emax
    > emax - możesz wypłacać ile razy chcesz, emaxplus raz w miesiącu
    >
    > Innymi słowy: załóż oba, oszczędzaj na emaxplusie a na emaxie trzymaj
    > rezerwę przewidzianą na bieżące wydatki.
    Maksimum funkcjonalności można uzyskać
    zakładając emaxa i 3 emaxplusy (wtedy masz 3 wypłaty).

    pozdrawiam
    Ralf

  • 6. Data: 2005-05-24 21:34:14
    Od: "ali" <m...@w...pl>

    > Maksimum funkcjonalności można uzyskać
    > zakładając emaxa i 3 emaxplusy (wtedy masz 3 wypłaty).
    A czy mzona miec zalozone 3 rachunki emax plus ( nawet tylko przy jednym
    zwyklym emaxie)

    ali

  • 7. Data: 2005-05-25 08:20:11
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "ali" <m...@w...pl> napisał:

    > A czy mzona miec zalozone 3 rachunki emax plus ( nawet tylko przy jednym
    > zwyklym emaxie)

    Można. Bank lubi się chwalić liczbą rachunków, więc zakłada ich ile wlezie.
    ;)

  • 8. Data: 2005-05-25 08:41:24
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 10:20:11 +0200, LPoD napisał(a):

    > Można. Bank lubi się chwalić liczbą rachunków, więc zakłada ich ile wlezie.

    zeby ile wlezie - 3 tylko. Chociaz te 3 wystarczaja, to jednak wolalbym ich
    miec 31:)

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 9. Data: 2005-05-25 15:31:11
    Od: "ali" <m...@w...pl>

    > zeby ile wlezie - 3 tylko. Chociaz te 3 wystarczaja, to jednak wolalbym
    ich
    > miec 31:)
    Czyli jezeli mam jednego emax to moge zalozyc 3 plusy? tak?
    A jak mam juz trzy emaxy to tylko jednego plusa?
    Czy tez moze jest tez taka mozliwosc ze mam trzy emaxy to i 3 emaxplusy moge
    zalozyc?

    ali

  • 10. Data: 2005-05-25 15:49:07
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> writes:

    > Można. Bank lubi się chwalić liczbą rachunków, więc zakłada ich ile
    > wlezie. ;)

    Spoko, w inteligo optymalna strategia, gdy nie jesteśmy pewni kiedy i
    ile wypłacimy, to otwieranie osobnej lokaty na każde 1000 zł. Tam to
    dopiero fajne listy rachunków można mieć ;-)