  • 1. Data: 2005-05-23 20:52:04
    Temat: [PEKAOSA] Egzekucyjne zablokowanie konta po 7 miesiącach !!
    Od: "XDI" <x...@N...pl>

    Witka,

    Jestem już mocno zapieniony na ten d.... bank.

    Tydzień temu zablokowali mi konto bo wynaleźli tytuł
    egzekucyjny z października 2004 !! Mimo wyjaśnień, że
    to już dawno nieaktualne, nie raczyli odblokować.
    US wysłał info faxem, że nie mam żadnych zobowiązań,
    a oni chyba czekają na list.
    Spodziewam się, że teraz będę 7 miesięcy czekał na zwolnienie
    rachunku. =(
    Przecież to skandal. Skargę już napisałem do dyrektora oddziału,
    ale zajęcia są centralne.
    Gdzie się mogę oficjalnie poskarżyć ?

    Pozdrawiam
    Darecki