  • 1. Data: 2008-10-01 17:22:07
    Temat: ING Bank nline - lokaty 8% (problem)
    Od: first <n...@a...all>

    Witam,

    zalozylem online w ING 2 lokaty na 3 miesiace (te na 8%). Pierwsza 5
    wrzesnia, druga 24 wrzesnia. I do dzis nie moge ich znalezc na swoim
    koncie. Wszystko niby sie zgadza - w operacjach biezacych dla konta
    OKO (skad pobrano mi kase na lokaty) sa obciazenia na odpowiednie
    kwoty, ale pod "Lokaty" nie ma nic! I w wyciagach (tak biezacych jak i
    archiwalnych) dla loakt tez nie ma zadnych pozycji (zakladalem tylko
    te 2 lokaty).
    Spotkal sie ktos moze z czyms takim albo wie ewentualnie gdzie znalezc
    te lokaty na koncie?

    Dziekuje i pozdrawiam
    f.

  • 2. Data: 2008-10-01 17:28:31
    Temat: Re: ING Bank nline - lokaty 8% (problem)
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Uzytkownik "first" <n...@a...all> napisal w wiadomosci

    > kwoty, ale pod "Lokaty" nie ma nic!

    A powinny tam byc. Przynajmniej ja tam mam: Oszczednosci i inwestycje >
    Lokaty. Tam ladnie wyswietlaja mi sie rachunki lokat.

  • 3. Data: 2008-10-01 17:45:22
    Od: first <n...@a...all>

    On Wed, 1 Oct 2008 19:28:31 +0200, "corner"
    <c...@i...TOTEZpl> wrote:

    >Uzytkownik "first" <n...@a...all> napisal w wiadomosci

    >A powinny tam byc. Przynajmniej ja tam mam: Oszczednosci i inwestycje >
    >Lokaty. Tam ladnie wyswietlaja mi sie rachunki lokat.

    No to ladnie :-(
    Gosc na infolinii stwierdzil, ze moze
    przy zakladaniu konta w oddziale ustawili mi "parametryzacje" w ten
    sposob, ze nie mam wyswietlanych natychmiast nowych rachunkow. No ale
    kurcze co to znaczy "natychmiast"... Po prawie miesiacu tez nie
    wyswietlaja? Jutro wizyta w oddziale - na to wyglada. A kwoty nie byly
    male jak na mnie.

    Dzieki za odpowiedz
    Pozdrawiam
    f.

  • 4. Data: 2008-10-01 18:18:29
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zalozylem online w ING 2 lokaty na 3 miesiace (te na 8%). Pierwsza 5
    > wrzesnia, druga 24 wrzesnia. I do dzis nie moge ich znalezc na swoim

    Zalozylem b. sprawnie. 2 wizyty w banku w ciagu 2 dni. Jednego dnia zalozono
    konto, po powrocie do domu przelalem online kase. Nastepnego dnia pieniadze
    pojawily sie na koncie. Nastepna wizyta, aby zalozyc lokaty i przelac forse
    na nie. Wizyta po to, aby nie placic za drugi przelew z otwartego juz konta.
    ( przez internet jeden przelew bezplatny, a drugi juz nie). Po powrocie do
    domu, widoczne bylo konto ze stanem "zero" i lokaty ze zleconymi wplatami.
    Lokaty 8% na 3 miesiace i zadnych oplat za konto i dostep internetowy.

    Pozdrawiam

    Waldek

  • 5. Data: 2008-10-01 23:35:59
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 19:22:07 +0200, first napisał(a):

    > Wszystko niby sie zgadza - w operacjach biezacych dla konta
    > OKO (skad pobrano mi kase na lokaty) sa obciazenia na odpowiednie
    > kwoty, ale pod "Lokaty" nie ma nic!

    Na głównej stronie, widocznej bezpośrednio po zalogowaniu, masz
    zestawione rachunki oszczędnościowe, oraz poniżej - lokaty.
    Oprócz tego masz je jeszcze wyszczególnione w menu:
    Oszczędności i Inwestycje -> Lokaty.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2008-10-02 20:35:19
    Od: first <n...@a...all>

    On Thu, 2 Oct 2008 01:35:59 +0200, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    wrote:

    >Na głównej stronie, widocznej bezpośrednio po zalogowaniu, masz
    >zestawione rachunki oszczędnościowe, oraz poniżej - lokaty.
    >Oprócz tego masz je jeszcze wyszczególnione w menu:
    >Oszczędności i Inwestycje -> Lokaty.

    Po wizycie w oddziale okazalo sie, ze konto bylo zle skonfigurowane po
    stronie banku - wine ponosi pani zakladajaca je kilka lat temu.
    Podobno domyslne ustawienie konfiguracji z wlaczona opcja pokazywania
    nowych rachunkow natychmiast jest dopiero od niedawnej zmiany systemu.
    Ot i troche emocji czlowiek przezyl ;-)

    Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
    f.

  • 7. Data: 2008-10-02 21:44:27
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 22:35:19 +0200, first napisał(a):

> [...]
    > Podobno domyslne ustawienie konfiguracji z wlaczona opcja pokazywania
    > nowych rachunkow natychmiast jest dopiero od niedawnej zmiany systemu.

    Tłumaczenie wygląda mi na niezbyt prawdziwe.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof