  • Data: 2005-02-15 11:03:38
    Temat: ING OKO - nie dostałem umowy
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Założyłem dzisiaj sobie konto OKO w ING. Trochę mi się śpieszyło, więc
    nie zwróciłem uwagi na jedną istotną rzecz.
    Otóż, nie dostałem kopii umowy, którą podpisałem. Dostałem tylko
    potwierdzenie zawarcia umowy:
    http://wictor.fm.interia.pl/foty/ing/potwierdzenie.j
    pg

    Trochę mnie to zastanawia. Na tym potwierdzeniu jest tylko moje
    nazwisko, nie ma żadnych dodatkowych danych.
    Trochę poczułem się niepewnie...
    Na pewno pójdę jutro po kopię umowy. Czy bank może mi odmówić wydania jej?

    Czy wszyscy zakładający OKO dostają tylko takie potwierdzenie?

    --
    Witiia