  • 1. Data: 2005-09-24 16:24:34
    Temat: [ING] Zmiana regulaminu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zalogowałem się do ING, a tam info o zmianie regulamminu.
    Piszą, że wykaz zmian i tekst regulaminu jest na ich stronie. Ja
    niestety nie znalazłem. Ktoś cos wie na temat tego co się zmieniło ?

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 2. Data: 2005-09-26 16:39:57
    Temat: Re: [ING] Zmiana regulaminu
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Zalogowałem się do ING, a tam info o zmianie regulamminu.
    > Piszą, że wykaz zmian i tekst regulaminu jest na ich stronie. Ja
    > niestety nie znalazłem. Ktoś cos wie na temat tego co się zmieniło ?

    slabo szukales
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32308

    maja osobny dokumencik ze zmianami na 2 strony,
    ale z tego co widzialem to sa zmiany porzadkowe
    (przenosza cos z instrukcji do regulaminu)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-09-26 17:11:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 18:39:57 +0200,
    osoba podpisana: blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca"
    >
    > slabo szukales
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32308
    W sobotę po prostu tego nie było.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek