  • 11. Data: 2002-09-10 14:30:18
    Temat: Re: ING awaria ????
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    >Z ostatniej chwili. Help-Line oddzwonił, że jeszcze dzisiaj (najdalej do
    >jutra
    >rano) salda zostaną skorygowane i przelewy zwrócone na konta.
    >Przynajmniej tyle ...

    To by oznaczalo ze sa pewni zwrotu calej kasy z innych bankow do ktorych
    wyslali te pieniadze - a nie jest to wcale takie pewne (zajmowalem sie
    reklamacjami w banku)albo doloza ze swoich i beda sie ciagac z z tymi innymi.

    W koncu taki bank powinien zapytac wlasciciela rachunku o zgode na obciazenie
    rachunku taka operacja.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-09-10 17:46:14
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@b...net>

    "paulus" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    innymi.

    > W koncu taki bank powinien zapytac wlasciciela rachunku o zgode na

    Ciekawe! Transakcje zostały już wystornowane i na koncie mam tyle ile
    powinienem mieć. A czy banki zwrócą te kwoty? Ciekawe. Ja akurat dziś rano
    przelewałem kasę z mojego konta w BSK na moje konto w innym banku...
    RJCz

  • 13. Data: 2002-09-10 19:19:52
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała"
> [...]
    > powinienem mieć. A czy banki zwrócą te kwoty? Ciekawe. Ja akurat dziś rano
    > przelewałem kasę z mojego konta w BSK na moje konto w innym banku...

    Pewien jesteś że masz poprawne saldo? Ja też mam storno operacji w
    transakcjach bieżących - ale po pieniądzach ani śladu.

    Bogdan

  • 14. Data: 2002-09-10 19:29:25
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@b...net> napisał w wiadomości
    > "paulus" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe! Transakcje zostały już wystornowane i na koncie mam tyle ile

    Sprawdziłem przed chwilą!
    Też jest wystornowane.

  • 15. Data: 2002-09-10 20:13:47
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Janek"

    > Sprawdziłem przed chwilą!
    > Też jest wystornowane.

    Stornowanie jak stornowanie, ale my masz z powrotem pieniądze? Bo ja nie -
    mam tylko same storna, pieniędzy ani śladu.

  • 16. Data: 2002-09-10 20:25:34
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> napisał w wiadomości
    > Stornowanie jak stornowanie, ale my masz z powrotem pieniądze? Bo ja nie -
    > mam tylko same storna, pieniędzy ani śladu.

    Ale JAJA !!!
    Teraz sprawdziłem jeszcze raz !
    O 18 nie było storno i saldo było mniejsze niż o 21

    O 21 było storno i saldo wzrosło znacznie więc nie liczyłem. :-(
    BRAKUJE jednego przelewu do Banku Spółdzielczego!!!!
    Reszta wróciła :-)

  • 17. Data: 2002-09-11 08:41:54
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Mam dobrą wiadomość - przelewy, które wyszły podwójnie - podwójnie też
    > doszły. Jednym z feralnych przelewów był na własne konto w innym banku.
    > Doszedł podwójnie!

    a moj w ogole nie poszedl - i jedynie zdjeto mi pieniadze z rachunku....
    Co za kaszanka - po polaczeniu z ING jest coraz gorzej w tym BSK.... A taki
    porzadny bank byl kiedys...

    D.