  • 1. Data: 2006-03-01 07:46:29
    Temat: ING - blad w INOnline
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Witjacie,

    dzisiaj sie potwierdzily moje przypuszczenia,
    otoz kilka dni temu zlecalem dwie transakcje z data dzisiejsza.
    Dzisiaj zdziwil mnie brak rano smsow (ktore informuja o realizacji
    przelewow) wchodze i widze ze te przelewy wisza ciagle w oczekujacych, czyli
    tak jakby dla systemu dzisiaj nie byl 1/03.
    Dobrze ze to nie byly wazne przelewy, bo jak bym tak sie spoznil z takimi do
    zusu to moglyby by byc problemy.
    Ja mam powiadamianie smsami, ale jak ktos nie ma???
    Jestem lekko wkurzyony i trace zaufanie do tego banku.

    pzdr
    piotrek

    PS. tylko nie piszcie, ze powodem jest brak srodkow (bo sa), i ze przelewy
    byc moze jeszcze wyjda (bo guzik mnie to interesuje - powinny byly wyjsc I
    sesja)

  • 2. Data: 2006-03-01 08:38:47
    Temat: Re: ING - blad w INOnline
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > PS. tylko nie piszcie, ze powodem jest brak srodkow (bo sa), i ze przelewy
    > byc moze jeszcze wyjda (bo guzik mnie to interesuje - powinny byly wyjsc I
    > sesja)

    Gdzieś mi się obiło o uszy, że w ING przelewy zlecone z datą przyszłą
    z definicji nie wychodzą pierwszą sesją.

  • 3. Data: 2006-03-01 08:54:29
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzieś mi się obiło o uszy, że w ING przelewy zlecone z datą przyszłą
    > z definicji nie wychodzą pierwszą sesją.

    no wlasnie nie, bo dotychczas wychodzily pierwsza sesja,
    ale poczekam i zobacze co bedzie sie dzialo

    pit.

  • 4. Data: 2006-03-01 09:04:30
    Od: "hi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie nie, bo dotychczas wychodzily pierwsza sesja,
    > ale poczekam i zobacze co bedzie sie dzialo

    Zapewne to co zwykle. Wyjdą drugą sesją
    Tak się zdarza co kilka miesięcy. Nie mam pojęcia jakiego rodzaju usterka
    jest tego przyczyną.
    Zlecone z datą przyszłą zawsze wychodziły z samego rana przed 8. Dziś
    jeszcze wiszą.
    Najpierw wychodziły przelewy, potem były księgowane przychodzące z dnia
    wczorajszego, czy z własnego OKO.