  • 1. Data: 2002-10-01 06:33:19
    Temat: IP mBanku
    Od: "Marek Zieliński" <M...@z...com.pl>

    Dlaczego adres mBanku jest z zakresu sieci lokalnych ,
    tzn. po wysłaniu ping www.mbank.com.pl wyświetla IP
    193.41.230.81. Czy tylko u mnie tak jest i czy to jest normalne ?

  • 2. Data: 2002-10-01 06:42:38
    Temat: Re: IP mBanku
    Od: "badam" <b...@p...ZJEDZDOT.pl>

    > Dlaczego adres mBanku jest z zakresu sieci lokalnych ,
    > tzn. po wysłaniu ping www.mbank.com.pl wyświetla IP
    > 193.41.230.81. Czy tylko u mnie tak jest i czy to jest normalne ?

    Witam,

    U mnie tez tak jest )

    Bez obaw coś Ci się pomyliło, zapewne chodziło Ci o adresy 192.168.X.X czyli
    opisane w odpowiednim RFC jako tzw adresy prywatne ( a nie sieci lokalnych).

    Adam Baran

  • 3. Data: 2002-10-01 07:50:37
    Od: "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem>

    Użytkownik "Marek Zieliński" <M...@z...com.pl> napisał w
    wiadomości news:anbfjp$kt5$1@news.onet.pl...
    > Dlaczego adres mBanku jest z zakresu sieci lokalnych ,
    > tzn. po wysłaniu ping www.mbank.com.pl wyświetla IP
    > 193.41.230.81. Czy tylko u mnie tak jest i czy to jest normalne ?

    To jest absolutnie normalny adres publiczny.
    --
    Tomal

  • 4. Data: 2002-10-01 08:17:08
    Od: "Marek Zieliński" <M...@z...com.pl>

    Użytkownik "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marek Zieliński" <M...@z...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:anbfjp$kt5$1@news.onet.pl...
    >
    > To jest absolutnie normalny adres publiczny.
    > --
    > Tomal

    Zostałem uświadomiony.
    Dzięki.