  • 1. Data: 2011-03-14 12:38:43
    Temat: Idea Bank - lokata?
    Od: Marek <s...@k...eu>

    Idea Bank ma 2 miesięczną lokatę oprocentowaną 8,05% dla osób
    prowadzących działalność gosp. Mam pytanie - jaki wpis jest w umowie
    lokaty, nazwisko czy nazwa firmy bo od tego zależy moim zdaniem czy ten
    produkt oszczędnościowy jest naprawdę "bezbelkowy". Jeżeli wpisują firmę
    to odsetki należy zaksięgować jako przychód i tym samym będzie to
    opodatkowane.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-03-14 13:02:29
    Temat: Re: Idea Bank - lokata?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 13:38:43 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > produkt oszczędnościowy jest naprawdę "bezbelkowy". Jeżeli wpisują firmę
    > to odsetki należy zaksięgować jako przychód i tym samym będzie to

    Przejrzyj chociaż kilka ostatnich wątków, zanim po raz kolejny będziemy
    czytać ten odkrywczy wniosek...

    Lokata nie jest "firmowa". Warunkiem podniesienia oprocentowania jest
    okazanie aktualnego wpisu do EDG.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl