  • 1. Data: 2014-01-25 12:12:56
    Temat: Ideabank - poliso-lokata "Pewna"
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    Takie pytanie, miałem poliso-lokatę założoną pół roku temu. Oprocentowanie samej
    lokaty 0.1%, reszta na polisie.
    Lokata zakończona, z polisy wpłynęło tyle ile miało, a z lokaty - tylko wpłacona
    kwota. Też tak mieliście? Niby te 0.1% to niewiele, ale jednak.

    P.

  • 2. Data: 2014-01-25 13:33:30
    Temat: Re: Ideabank - poliso-lokata "Pewna"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr C. p...@m...com.delete.pl ...

> [...]
    > zakończona, z polisy wpłynęło tyle ile miało, a z lokaty - tylko
    > wpłacona kwota. Też tak mieliście? Niby te 0.1% to niewiele, ale

    W sumie nigdy tego nie sprawdzałem.
    Daj prosze znać, co ustaliłes.

    Dla 10.000 bedzie to jakies 8zł po podatku. :)

  • 3. Data: 2014-01-25 14:25:46
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-25 12:12, Piotr C. pisze:
> [...]
    > Lokata zakończona, z polisy wpłynęło tyle ile miało, a z lokaty - tylko wpłacona
    kwota. Też tak mieliście? Niby te 0.1% to niewiele, ale jednak.

    Tak samo miałem. Te 0,1% poszło w koszty założenia polisy.

    --
    Pozdrawiam