  • 1. Data: 2014-01-24 20:51:31
    Temat: Zwrot w Getinbank - promocja Mastercard Mobile
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Bank dał dziś dwie stóweczki za promocję MCM :)
    Wczesniej było pięć dyszek za "aktywną kartę" co daje razem dwieście
    pięćdziesiąt złociszy za styczeń.
    Takie promocje to ja lubię :)

  • 2. Data: 2014-01-24 21:15:45
    Temat: Re: Zwrot w Getinbank - promocja Mastercard Mobile
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-24 20:51, Krzysiek Z. pisze:
    > Bank dał dziś dwie stóweczki za promocję MCM :)
    > Wczesniej było pięć dyszek za "aktywną kartę" co daje razem dwieście
    > pięćdziesiąt złociszy za styczeń.
    > Takie promocje to ja lubię :)

    To będzie co miesiąc?

    --
    animka

  • 3. Data: 2014-01-25 12:30:04
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > To bjdzie co miesi1c?

    Nie Mikolaj juz byl

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-01-26 15:35:01
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > To będzie co miesiąc?

    niestety 200 zł jednorazowo, ale w sumie zero wysiłku było :)

  • 5. Data: 2014-01-27 03:24:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-26 15:35, Krzysiek Z. pisze:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > niestety 200 zł jednorazowo, ale w sumie zero wysiłku było :)

    No to od lutego już po 50 zł. Tez nieźle.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-01-27 22:18:00
    Od: Pit <k...@c...com>

    W dniu 2014-01-27 03:24, animka pisze:
    > No to od lutego już po 50 zł. Tez nieźle.

    Poproszę linka do promocji.

    Pit

  • 7. Data: 2014-01-28 02:37:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 22:18, Pit pisze:

    > Poproszę linka do promocji.

    Zapytaj konkretną osobę ja tam nie wiem, nie mam konta w tym banku.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-01-28 13:42:03
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 22:18:00 UTC+1 użytkownik Pit napisał:

    > Poproszę linka do promocji.

    Woila :)

    "Rachunkowa" jednorazowa:
    https://getinup.pl/mastercardmobile/