eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2005-01-31 10:00:30
    Temat: Informacja z POLCARDU
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jarek23" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:41fd4509@news.home.net.pl...
    > Witam.
    >
    > Archiwum przekopałem, jednak jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem :(

    Odpowiem sam sobie bo dzwoniłem do polcardu i mam info z pierwszej ręki.

    Jeśłi uszkodzona jest linia telefoniczna i terminal nie może połączyć się z
    centrum autoryzacji to w większości POS-ów _można_dokonać_płatności_kartą_
    Odbywa się to w ten sposób że na terminalu po przeciągnięciu karty (czasem
    kilkukrotnym) pojawia się napis "zadzwoń Polcard". Wtedy należy zadzwonić do
    Polcardu nr (22) 515 30 05 w menu głosowym wybrać 4 i połączyć się z
    konsultantem. Konsultant poda kod autoryzacji, który należy wprowadzić do
    terminala. Wtedy zostanie wydrukowane potwierdzenie transakcji.

    Konsultant w Polcardzie powiedział jeszcze o dwóch sprawach:

    1. Można to zrobić w większości terminali POS, ale nie we wszystkich.
    2. Można to zrobić ze wszystkimi kartami wypukłymi oraz z częścią płaskich.

    Mam nadzieję że ta informacja komuś pomoże :)


    --
    Pozdrawiam
    Jarek23


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1