  • 31. Data: 2009-10-13 15:19:45
    Temat: Re: Instrukcja obslugi otwarego przetargu w Pomrocznej
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > A dlaczegóż to bronią handlarze a statkami producenci, a nie np. bronią
    > producenci a statkami handlarze?
    > Mały pomroczny mlaszczący wydał rozkaz jakiś?

    Udawanie idioty dobrze Ci idzie. Jesteś w tym wiarygodny.

  • 32. Data: 2009-10-13 15:20:16
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Udawanie idioty dobrze Ci idzie. Jesteś w tym wiarygodny.

    Tobie źle idzie udawanie, że wiesz wszystko.

  • 33. Data: 2009-10-13 15:40:53
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Jak piekarze handlują chlebem, to nikogo normalnego nie dziwi. Tylko
    > tyle i aż tyle. Nie udawaj analfabety. Chyba, że nie udajesz ?

    Tak Ci krew zalewa oczy, ze nie widzisz co napisałem. Z Twojej wypowiedzi
    wynika, że chlebem mogą handlować piekarze między sobą. Jesteś
    najmądrzejszy. Widzisz wszystkie przekręty I najlepiej wiesz jak powinno
    być. Oddaje Ci pokłony. Jestem skończonym głupkiem i analfabetą. Jeszcze coś
    potrzebujesz?

  • 34. Data: 2009-10-13 15:46:13
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

    > Udawanie idioty dobrze Ci idzie. Jesteś w tym wiarygodny.

    Ty nie musisz udawać. To widać.

  • 35. Data: 2009-10-13 16:04:48
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Bronią handluje się z handlarzami bronią, a stoczniami z producentami
    > statków. Czy w Pomrocznej jest inaczej i się mylę ?

    ten handlarzyna bronią to sedeczny kumpel króla Hiszpanii, gostek który ma
    otwarty wstęp na większośc arabskich dworów, mówią że nie ma w tym regionie
    wiekszego geszeftu w którym nie maczałby palców... bronią handluje również...
    jak i wieloma innymi rzeczami...