  • 1. Data: 2009-09-27 11:02:40
    Temat: piątkowy fixing (?)
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Zastanawia mnie piątkowy fixing na WIG20 i FW20. Skąd taki brak korelacji??
    Kasowy w dół a na terminowym wzrost. Czyżby jakiemuś dużemu graczowi nie
    weszły zlecenia? A może chciał podciągnąć futami sam index tylko na kasowym
    nie było już chętnych do kupowania akcji. Czy ktoś bardziej doświadczony
    mógłby to skomentować ?

  • 2. Data: 2009-09-27 16:46:17
    Temat: Re: piątkowy fixing (?)
    Od: " japmp" <j...@g...pl>

    Prosta metoda czesania stopów.
    1) umiejętna obrona popytu po złych danych i brak znaczącej przeceny,
    2) obecne prawo Longa - reagowanie na wybrane lepsze dane w tym przypadku na
    wskaźnik wyprzedzający,
    3) przełamanie średnich 5 minutowych,
    4) przełamanie średnich 15 minutowych,
    5) próby utrzymania szybkiej linii trendu w USA,
    6) ubieranie arbitrażu w część akcji,
    7) ogólna wiara, że po pół roku wzrostów przy płytkiej korekcie nie ma nic
    innego poza wzrostami...

    Bardzo ładna zupa z gwoździa ;-)))))

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-09-27 17:59:22
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko

    po takich japsach open wyzej na fut ???? dziwne,
    zeby za daleko nie spadlo,
    czyli grubas sam wyciagnal open wyzej choc powinno byc kolo 2160,
    a i potem utrzymywanie bazy nieracjonalnie wysoko i wyganianie misi na
    koniec
    "wolna gra rynkowa" :-)))))
    raczej wolnoamerykanka
    gruby siedzi na L i broni jak sie da

    pzdr

  • 4. Data: 2009-09-27 19:04:57
    Od: " mpjap" <j...@g...pl>

    jest nadzieja mała

    jest druga pozycja na S

    Chociaż po tych wyczynach Hamiltona dziś...