  • 11. Data: 2002-10-24 14:14:01
    Temat: Re: Inteligo: 2000 bankomatow do miesiaca
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello Michał!

    23 Oct 02 20:29, Michał 'Amra' Macierzyński -> do All:

    MM> Tak wyszlo z sondazy - Polacy ufaja bardziej PKO BP niz np. innym
    MM> bankom z przewaga kapitalu zagranicznego.

    bo 90% ankietowanych nadal sądzi że PKO BP to bank państwowy
    - czytaj: z gwarancjami Skarbu Państwa...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 12. Data: 2002-10-24 14:47:31
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej" napisał w wiadomości ...

    > Zwlaszcza ze PKO BP ma gwarancje rzadowe, jako tako uwazany jest za
    > najbardziej Polski bank, ktoremu nie grozi bankructwo i etc.

    Z tymi gwarancjami to mnie zadziwiłeś. Możesz coś bliższego??

  • 13. Data: 2002-10-24 16:40:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Z tymi gwarancjami to mnie zadziwiłeś. Możesz coś bliższego??

    eee - chyba mu chodzilo o to, ze te gwarancje mial... :)